2.Укажіть цитати з поеми "Катерина"
4.Поема "Катерина" має присвяту
5. Ганна, Настя, Трохим, Марко, Катерина - герої твору
6. Провідним мотивом вірша "У нашім раї на землі..." є
7. У якому з творів дівчина- покритка, не витримавши зради коханого і ганьби від людей, вчиняє самогубство.
8. Укажіть тему поеми "Катерина"
9.
У якому творі Т.Г.Шевченка зображено жінку- покритку, яка змогла заради дитини побороти людський осуд, зраду, депресію і лишилася до кінця поруч з сином.
10. У якому творі образ матері Шевченко прирівнює до Мадонни - Матері Божої?
11. З якого твору цитата:
"Прости мене! Я каралась
Весь вік в чужій хаті...
Прости мене, мій синочку!
Я...я твоя мати".
13. Щоб забезпечити добру долю своєму синові, героїня поеми "Наймичка"
16. У чому трагедія Ганни?
17. Що спільного в образах головних героїнь творів "Катерина" та "Наймичка"?
19. Який художній засіб використано?
А ти,
Великомученице! Села
Минаєш, плачучи, вночі...
20. Найкращим на землі, як вважає Т.Шевченко, є:
22. "Он байстря несе покритка на базар", - цитата з ...
Про що матиме розповісти покритка своїй дитині, коли та підросте:
З якого твору цей уривок:
I дід, i баба у недiлю
На призьбi вдвох собi сидiли
Гарненько, в бiлих сорочках.
Через те, що син тривалий час не повертався, Ганна
За жанром "Катерина" є
Слова з поеми «Катерина»: "Дура, отвяжися! Возьмите прочь безумную! (…) Возьмите прочь! Что ж вы стали?" належать: *
Ідея поеми Т.Шевченка "Наймичка"
Кульмінацією поеми "Катерина" є епізод, в якому Катерина
У композиції поеми " Катерина" рядки " Отаке-то на сім світі / Роблять людям люде / Того в'яжуть , того ріжуть,/ Той сам себе губить" є
Слова з поеми «Катерина»: "Дура, отвяжися! Возьмите прочь безумную! (…) Возьмите прочь! Что ж вы стали?" належать: *
В якій поемі Т. Шевченка перемогла в героїні зраджена жінка над жінкою-матір'ю
В основі сюжету якого твору лежать протилежності:воля - неволя, дійсність - мрія, реальний життєвий лад - омріяний ідеал?
До одного жанру належать твори
У якому з творів немає образу жінки-покритки?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома