Світ у пошуках нових моделей розвитку, ч. ІІ

Додано: 31 січня 2022
Предмет: Всесвітня історія, 11 клас
Тест виконано: 54 рази
12 запитань
Запитання 1

У якому році відбулася подія, що відображена у статті?

варіанти відповідей

1989р.  

1968р.

1956р.

1953р.

Запитання 2

Які з указаних країн були засновницями Організації Варшавського договору:1) Норвегія, 2) Фінляндія, 3) Швеція, 4) Радянський Союз, 5) Німецька Демократична Республіка, 6) Польська Народна Республіка, 7) Соціалістична Республіка Румунія

варіанти відповідей

1,2,3,6;

2,3,4,5;

1,5,6,7;

4,5,6,7.

Запитання 3

Хто з політичних діячів виголосив таку промову:

«Від Штеттіна на Балтиці до Трієста на Андріатиці, через весь континент, опущено «залізну завісу». За цією лінією опинилися всі столиці держав Центральної та Східної Європи: Варшава, Берлін, Прага, Відень, Будапешт, Белград, Бухарест і Софія… потрапили до сфери, яку я називаю радянською…»?   

варіанти відповідей

Уінстон Черчілль;

Франклін Рузвельт;

Шарль де Голль;

Гаррі Трумен.

Запитання 4

Яка країна не входила до складу Югославії ?

варіанти відповідей

Албанія 

Сербія

Хорватія

Македонія

Запитання 5

Прочитайте уривок із статті М. Хрущова у газеті "Правда " та вкажіть дату події, про яку йде мова:

"Надавши допомогу... для придушення контрреволюційного заколоту, ми таким чином перешкодили ворогові підірвати єдність усього соціалістичного табору, яка зазнала серйозного випробування у дні угорських подій..."   

варіанти відповідей

1955 р.; 

1953 р.; 

1956 р.;

1957 р.

Запитання 6

Метою якої події був "соціалізм з людським обличчям"?   

варіанти відповідей

Повстання у Познані 

Перерваної революції 

Тихої революції 

Празької весни

Запитання 7

Поняття «економічне диво», «соціальне ринкове господарство», «ліберальна демократія» потрібно використовувати, характеризуючи розвиток у другій половині ХХ ст.   

варіанти відповідей

Радянського Союзу

Сполучених Штатів Америки

Федеративної Республіки Німеччини

Французької Республіки

Запитання 8

Поданий пропагандистський плакат відображає велич Китаю, коли його лідером був…

варіанти відповідей

Чан Кайші

Мао Цзедун

Ден Сяопін

Сі Цзінь Пінь

Запитання 9

Укажіть складові політичного та соціально-економічного розвитку СРСР періоду «Відлиги»:

1) інтенсивне житлове будівництво;

2) скасування монополії КПРС на владу;

3) реабілітація жертв сталінських репресій;

4) перехід від галузевого до територіального принципу управління; промисловістю та будівництвом (РНГ);

5) розроблення нового союзного договору;

6) проведення «косигінської» реформи.           .     

варіанти відповідей

1,3,4;

1,2,3;

3,4,5;

2,5,6.

Запитання 10

Про кого з державно-політичних діячів йдеться в цитованому документі? «За своє довге, 91-річне, життя він пережив крах трьох німецьких держав: імперії Вільгельма ІІ в 1918 р., Веймарської республіки в 1933 р., нацистського “Тисячолітнього Рейху” в 1945 р. У 1949 р. створив четверту німецьку державу — Федеративну Республіку Німеччини, заклавши такий її фундамент, що й через понад півстоліття ніщо не свідчить, що її може спіткати доля попередниць…»      

варіанти відповідей

Г. Коль;

В. Брандт;

К. Аденауер;

Л. Ерхард.

Запитання 11

Кому з керівників Радянського Союзу належать слова:

«Я вже старий і втомився. Хай справляються самі. Головне я зробив. Відносини між нами, стиль керівництва змінились докорінно. Чи могло комусь уявитися, що ми можемо сказати Сталіну, що він нас не влаштовує, і запропонувати йому піти у відставку? Від нас би мокрого місця не залишилось. Тепер все інакше. Зник страх і розмова йде на рівних. У цьому моя заслуга. А боротися я не буду…»?      

варіанти відповідей

М.Хрущову;

Л.Брежнєву;  

Ю.Андропову;

М.Горбачову.

Запитання 12

Визначте, котрого року відбулася подія:

"...Національні Збори вважають окупацію ЧССР військами п'яти країн Варшавського договору самочинним актом насильства міжнародного масштабу, який суперечить принципам союзницьких домовленостей, які ЧССР має з цими країнами..."   

варіанти відповідей

1956 р.;

1962 р.;

1965 р.;

1968 р.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест