Одним із стилів спілкування/навчання є менторство, описаний ще Гомером. Ментор як учитель – це ...
Вчитель має бути благочестивий, розсудливий, смиренномудрий, лагідний, стриманий, не п'яниця, не блудник, не хабарник, не гнівливий, не заздрісний, не сміхотворець, не лихослов, не чародій, не басносказатель, не посібник єрисей, але … Оберіть продовження настанови Другого статуту Луцької школи (приблизно 1624 р.)
На думку Яна Амоса Коменського (1592–1670), вчителі повинні дбати про те, щоб бути для учнів в їжі та одязі зразком простоти, в поведінці – скромності і доброзвичайності, в промовах – мистецтва розмови і мовчання, в діяльності – прикладом …
Оберіть продовження фрази
Учитель повинен “... як громадянин і як людина вічно …
Доповніть тезу Першого українського педагогічного конґресу, 1935
Учитель-керівник – це
Учитель-тренер – це
Учитель-організатор – це
Учитель-помічник – це
Партнерство для підтримки людей у досягненні своїх цілей – це
Ганна Токмань пропонує діалогічну концепцію викладання української літератури, орієнтовану на філософію ...
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома