Укр м 2 рівень (2)

Додано: 12 грудня
Предмет:
18 запитань
Запитання 1

Літературна мовна норма - це

варіанти відповідей

усталені, загальноприйняті правила, регламентації, взірці вживання мовних засобів у писемній і усній формі спілкування!



 документ, у якому претендент повідомляє стислі відомості про освіту, трудову діяльність, професійний досвід і досягнення тощо



стиль наукових праць, мета яких нагромаджувати знання, досвід у галузі науки, техніки, встановлювати закономірності розвитку явищ, процесів



Запитання 2

Резюме - це

варіанти відповідей

офіційний документ, у якому особа власноручно подає опис свого життя та діяльності в хронологічній послідовності



 документ, у якому претендент повідомляє стислі відомості про освіту, трудову діяльність, професійний досвід і досягнення тощо



   функція спілкування, обміну інформацією



Запитання 3

Трудова угода - це

варіанти відповідей

це складний процес встановлення та розвитку контактів між людьми, взаємодії особистостей, в основі якого лежить обмін думками, почуттями, волевиявленнями з метою інформування.



 документ, який регламентує стосунки між установою і позаштатним працівником

 правила вимови голосних і приголосних звуків, сполучень звуків у словах, словосполученнях і реченнях, правила вимови окремих граматичних форм, особливості вимови іншомовних слів, норми наголошування та інтонації



Запитання 4

Орфоепічна норма- це

варіанти відповідей

це система заходів (політичних, юридичних, адміністративних), спрямованих на регулювання мовних відносин в державі, зміну чи збереження мовної ситуації в державі.



правила вимови голосних і приголосних звуків, сполучень звуків у словах, словосполученнях і реченнях, правила вимови окремих граматичних форм, особливості вимови іншомовних слів, норми наголошування та інтонації



Основний вид ділового мовлення, що містить інформацію, «зафіксовану на матеріальному носії, основною функцією якого є зберігати та передавати її в часі та просторі»

Запитання 5

Науковий функціональний стиль - це

варіанти відповідей

   стиль наукових праць, мета яких нагромаджувати знання, досвід у галузі науки, техніки, встановлювати закономірності розвитку явищ, процесів



функція спілкування, обміну інформацією



правила вимови голосних і приголосних звуків, сполучень звуків у словах, словосполученнях і реченнях, правила вимови окремих граматичних форм, особливості вимови іншомовних слів, норми наголошування та інтонації



Запитання 6

Автобіографія - це

варіанти відповідей

  найпоширеніша форма публічного виступу, важливий елемент системи зв'язків із громадськістю, яка порушує проблеми, що потребують розв'язання.



офіційний документ, у якому особа власноручно подає опис свого життя та діяльності в хронологічній послідовності



   документ, у якому претендент повідомляє стислі відомості про освіту, трудову діяльність, професійний досвід і досягнення тощо



Запитання 7

Державна мова- це

варіанти відповідей

  «це закріплена традицією або законодавством мова, вживання якої обов'язкове в органах державного управління та діловодства, громадських органах та організаціях, на підприємствах, у закладах освіти, науки, культури, у сферах зв'язку та інформатики»



це унормована, регламентована, відшліфована форма існування загальнонародної мови, що обслуговує найрізноманітніші сфери суспільної діяльності людей: державні та громадські установи, пресу, художню літературу, науку, театр, освіту й побут.



 це система заходів (політичних, юридичних, адміністративних), спрямованих на регулювання мовних відносин в державі, зміну чи збереження мовної ситуації в державі.



Запитання 8

Термін- це

варіанти відповідей

  слово або словосполучення, що позначає поняття спеціальної сфери спілкування в науці, виробництві, техніці, у конкретній галузі знань



   усталені, загальноприйняті правила, регламентації, взірці вживання мовних засобів у писемній і усній формі спілкування!



це слова різні за звучанням, але мають тотожне чи близьке значення.

Запитання 9

Літературна мова - це

варіанти відповідей

унормована, регламентована, відшліфована форма існування загальнонародної мови, що обслуговує найрізноманітніші сфери суспільної діяльності людей: державні та громадські установи, пресу, художню літературу, науку, театр, освіту й побут.



 За участю чи неучастю мовних засобів виділяють спілкування: вербальне (словесне) і невербальне (міміка, жести, постава тощо), комбіноване.



 правила вимови голосних і приголосних звуків, сполучень звуків у словах, словосполученнях і реченнях, правила вимови окремих граматичних форм, особливості вимови іншомовних слів, норми наголошування та інтонації



Запитання 10

Синоніми- це

варіанти відповідей

це слова різні за звучанням, але мають тотожне чи близьке значення.

Орфографічні норми встановлюють одноманітність написання слів відповідно до усталених норм.



функція спілкування, обміну інформацією



Запитання 11

Спілкування- це

варіанти відповідей

   найпоширеніша форма публічного виступу, важливий елемент системи зв'язків із громадськістю, яка порушує проблеми, що потребують розв'язання.



  це складний процес встановлення та розвитку контактів між людьми, взаємодії особистостей, в основі якого лежить обмін думками, почуттями, волевиявленнями з метою інформування.



    спеціальна бесіда, під час якої роботодавець оцінює претендента на вакантну посаду.



Запитання 12

Доповідь- це

варіанти відповідей

це спеціальна бесіда, під час якої роботодавець оцінює претендента на вакантну посаду.



 унормована, регламентована, відшліфована форма існування загальнонародної мови, що обслуговує найрізноманітніші сфери суспільної діяльності людей: державні та громадські установи, пресу, художню літературу, науку, театр, освіту й побут.



найпоширеніша форма публічного виступу, важливий елемент системи зв'язків із громадськістю, яка порушує проблеми, що потребують розв'язання.



Запитання 13

Співбесіда з роботодавцем - це

варіанти відповідей

  це спеціальна бесіда, під час якої роботодавець оцінює претендента на вакантну посаду.



стиль наукових праць, мета яких нагромаджувати знання, досвід у галузі науки, техніки, встановлювати закономірності розвитку явищ, процесів



це система заходів (політичних, юридичних, адміністративних), спрямованих на регулювання мовних відносин в державі, зміну чи збереження мовної ситуації в державі.



Запитання 14

Текст - це

варіанти відповідей

одиниця мови, яка виражає закінчену думку.


основний реквізит документа.



офіційний документ, що фіксує хід і результати зборів, нарад чи інших подій.


Запитання 15

Мовна політика - це

варіанти відповідей

  кодекс правил поведінки, що регламентують взаємини між людьми у різних ситуаціях.



  система заходів (політичних, юридичних, адміністративних), спрямованих на регулювання мовних відносин в державі, зміну чи збереження мовної ситуації в державі.



Основний вид ділового мовлення, що містить інформацію, «зафіксовану на матеріальному носії, основною функцією якого є зберігати та передавати її в часі та просторі»

Запитання 16

Етикет - це

варіанти відповідей

  це кодекс правил поведінки, що регламентують взаємини між людьми у різних ситуаціях.



етична категорія, що позначає вищу моральну цінність, ідеал правильного і справедливого, який сприяє гармонії та благу як окремої особистості, так і суспільства.


складний процес встановлення та розвитку контактів між людьми, взаємодії особистостей, в основі якого лежить обмін

Запитання 17

Документ - це

варіанти відповідей

короткий виклад основних ідей або результатів дослідження з певної теми.


Основний вид ділового мовлення, що містить інформацію, «зафіксовану на матеріальному носії, основною функцією якого є зберігати та передавати її в часі та просторі»

офіційний документ, що фіксує хід і результати зборів, нарад чи інших подій.


Запитання 18

Комунікативна функція мови- це

варіанти відповідей

   функція спілкування, обміну інформацією



   усталені, загальноприйняті правила, регламентації, взірці вживання мовних засобів у писемній і усній формі спілкування!



 це кодекс правил поведінки, що регламентують взаємини між людьми у різних ситуаціях.



Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест