Державна мова - це
1. Літературна мова - це:
1. Літературна мова реалізується:
1. Українська мова належить до:
1. Літературна мова характеризується такими ознаками:
1. Мовленнєва професійна компетенція - це:
1. Зачинателем нової української мови був:
1. Сукупність загальноприйнятих правил реалізації мовної системи, що закріплюється в процесі суспільної комунікації - це:
1. Сукупність правил передачі звукової мови на письмі - це
1. Основоположником сучасної української літературної мови вважають:
1. За способом взаємодії між комунікантами виділяють такі види фахового спілкування:
1. Культура усного і писемного мовлення полягає в тому, щоб
1. Залежно від змісту, призначення, способу проголошення й обставин спілкування виділяють такі жанри публічного виступу
1. Невербальні засоби спілкування - це система [] що слугують засобами для обміну інформацією між людьми
1. Складний процес встановлення та розвитку контактів між людьми, взаємодії особистостей, в основі якого лежить обмін думками, почуттями, волевиявленнями з метою інформування - це
1. Поняття «стиль» розкрито в рядку
1. У сучасній українській літературній мові виокремлюють стилів
1. Ознаки наукового стилю подано в рядку
1. Ознаки офіційно-ділового стилю зазначено в рядку
1. Ознаки конфесійного стилю подано в рядку
1. Художній стиль реалізується в таких жанрах:
1. Розрізняють такі підстилі наукового стилю
1. Основне призначення офіційно-ділового стилю
1. Вища форма загальнонародної мови - це:
1. Нормативним є вживання таких сполучень:
1. Головна ознака літературної мови:
1. Культура писемного й усного мовлення всіх, хто користується українською мовою як засобом спілкування, полягає в тому, щоб:
1. Нормативним є вживання таких словосполучень:
1. Виберіть правильні варіанти слововживання:
1. Нормативним є таке слововживання:
1. Науковий стиль реалізується в таких жанрах:
1. Офіційно-діловий стиль має такі підстилі:
1. Довідка - це
1. Правила слововживання регламентують
1. Перший і єдиний примірник документа називається:
1. Юридична сила документа – це:
1. Документи, створені поза сферою службової діяльності особи, - це:
1. Документи потрібно оформлювати на бланках паперу формату:
1. Членування тексту на складові частини, графічне відокремлення однієї частини від іншої, використання заголовків, нумерації та інше – це:
1. Документи, створені організаціями, підприємствами та службовими (посадовими) особами, які їх представляють, називаються:
1. Відступ управо в початковому рядку, яким починається виклад нової думки в документі, називається:
1. 3а строками виконання виділяють такі документи:
1. Другий примірник документа, виданий у зв’язку із втратою оригіналу, ‒ це:
1. Виберіть правильний варіант оформлення підпису й дати в документі:
1. Головним центром стандартизації документів в Україні є:
1. Найбільш розповсюдженою системою цифрування є:
1. Головна функція документа:
1. У чому відображаються ідентифікаційні ознаки документа:
1. Відбиток печатки організації на документі засвідчує:
1. Склад реквізитів документа визначає:
1. В автобіографії не фіксуються відомості про:
1. Документ не повинен бути:
1. Вживання конструкції згідно з…у документах вимагає якого відмінка:
1. Аналіз аудиторії, вибір теми, добір матеріалу – це:
1. Стисло сформульовані основні положення статті, лекції, доповіді – це:
1. Українська мова за професійним спрямуванням - це:
1. Заява — це:
1. У тексті резюме зазначаються такі відомості:
1. Особовий листок з обліку кадрів заповнюється:
1. Трудова книжка — це:
1. Розпорядчий документ, який видається керівником установи і стосується організаційних та кадрових питань, – це:
1. Офіційно-діловий стиль має такі підстилі:
1. Мовленнєва професійна компетенція - це:
1. Виберіть правильний варіант оформлення адреси в ділових паперах:
1. Відсутність емоційного сприйняття та наявність раціональног мислення притаманне для якого тексту:
1. Основною ознакою довідково-інформаційних документів є:
1. Письмове прохання, оформлене за певним взірцем, яке подають на ім’я офіційної особи або до установи чи організації з метою реалізації прав або захисту інтересів – це:
1. Документ, у якому людина повідомляє стислі відомості про освіту, трудову діяльність, професійний досвід і досягнення – це:
1. Справити потрібне враження на потенційного роботодавця, звернути його увагу на ваш професійний досвід – є основною метою:
1. Документ, що складається на вимогу, - це:
1. Ухвалені рішення установи набувають юридичної сили тоді, коли вони оформлені:
1. Формування єдиної системи елементів, які повинні збігатися / повторюватися в документній системі, – це:
1. Юридична сила забезпечується встановленим для кожного виду документів:
1. Затверджені на державному рівні норми та правила щодо всього спектру товарів та послуг, процесів їх виготовлення на виробництві та передачі кінцевому споживачу у споживання чи користування – це:
1. Обов'язковий реквізит, який відповідно до Закону України № 1982-VIII від 23.03.2017 р. не є обов’язковим:
1. Фрагмент тексту «Та що ж то за дiвка була! Висока, прямесенька, як стрiлочка, чорнявенька, очицi як терновi ягiдки, бровоньки як на шнурочку» є зразком стилю:
1. Широке використання побутової розмовної лексики, фразеологізмів, емоційно забарвлених слів притаманне якому стилю:
1. Слова чи словосполучення, що позначають чітко окреслене спеціальне поняття певної галузі науки, техніки, мистецтва:
1. Слова, не характерні для офіційно-ділового стилю, є в рядку:
1. Усі словосполучення тавтологічні у рядку:
1. Вкажіть варіант, у якому прикметники утворюють ступені порівняння:
1. Визначте, у якому варіанті всі іменники у родовому відмінку однини мають мають закінчення -у (-ю):
1. Вкажіть, у якому варіанті всі прикметники у формі найвищого ступеня:
1. У якому з речень не допущено стилістичних помилок:
1. Якщо ви повідомляєте керівника установи, організації про певний факт, подію, виконання окремих завдань, службових доручень, оформляєте:
1. За місцем виникнення виділяють такі види документів:
1. Стандартна послідовність фраз у зверненні до незнайомої людини може мати таку послідовність:
1. Від першої особи пишуть такий документ:
1. Сукупність послідовно об’єднаних змістом і побудованих за правилами мовної системи речень – це:
1. Починати ділового листа необхідно з:
1. Документ, який є короткою, стислою характеристикою змісту книги, статті, рукопису тощо, називають:
1. Документ, який визначає точний перелік запланованих до виконання робіт чи заходів, їх послідовність, обсяг, тимчасові координати керівників та конкретних виконавців, є:
1. Документ, що містить письмове уповноваження когось на виконання певних юридичних дій, називається:
1. Група реквізитів та їх постійних частин, відтворена на бланку документа як єдиний блок, – це:
1. Особиста заява оформляється:
1. За формою автобіографія:
1. Діловодство – це:
1. Уніфікація документів – це:
1. Стандартизація документів – це:
1. Функції спілкування наведено у рядку:
1. Комунікативна функція мови полягає в тому, що:
1. Дискусійність питання про виокремлення яких функціональних стилів сучасної української мови залишається відкритим?
1. За кількістю адресатів розрізняють службові листи:
1. Виберіть правильний варіант:
1. Вкажіть варіант, у якому всі іменники в кличному відмінку мають закінчення -о:
1. За стадіями створення виділяють:
1. Сукупність реквізитів, розташованих у певній послідовності на бланку, називається:
1. За призначенням виділяють такі документи:
1. Напис, зроблений керівником установи на документі, що містить вказівки щодо виконання цього документа, називається:
1. Вкажіть зайвий реквізит характеристики:
1. Витяг з протоколу – це:
1. Виберіть правильний варіант написання дати
1. Жіночі імена по батькові утворюються
1. Виберіть правильний варіант словосполучень
1. Виберіть правильний варіант словосполучень
1. Загальна кількість реквізитів документів згідно з ДСТУ:
1. Чистота, багатство, логічність, точність, правильність, доступність, впливовість, доречність, виразність – це ознаки:
1. У сучасній українській літературній мові розрізняють такі норми:
1. Мова виконує такі функції:
1. До головних чинників успішного збереження й розвитку людських мов належать:
1. Комунікативна грамотність – це:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома