1.У результаті розпаду якої держави в березні 1939 р. постала Карпатська Україна?
2.У якому році відбулася подія, що привернула увагу карикатуриста?
3. «Дивною війною» називають
4. Які терміни й поняття слід використовувати для характеристики процесу радянізації на західноукраїнських землях у 1939—1941 рр.?
5. Північна Буковина увійшла до складу УРСР у
6.Прихильниками та провідниками політики «умиротворення» агресора в 1930-ті рр. були
7. Коли Німеччині було передано названу в документі територію?
«Становище у Клайпедському краї таке, що будь-якої хвилини там може бути пролито німецьку кров, і якщо це станеться, німецька армія негайно вступить у Литву… Єдиний вихід для Литви — безвідкладно передати Клайпедський край Німеччині (із листа Й. Ріббентропа Ю. Урбшісу)».
8. За яким договором була встановлена лінія поділу, що зображена на картосхемі?
9. Яку політику проводив СРСР у другій половині 1930-х рр.?
10.Карикатура 1932 р. характеризує реакцію Ліги Націй на виникнення осередку нової світової війни
11. У якому році відбувся розкол ОУН на прихильників С. Бандери та А. Мельника?
12. Відповідно до пакту Молотова—Ріббентропа розмежування сфер впливу між Німеччиною та СРСР відбулося по лінії річок
13. Знайдіть у якому рядку зробили помілку між відповідними подіями та їхніми наслідками.
14. Яка подія відбулася раніше за всіх
15. Які три країни в 1940 р. уклали Троїстий пакт ?
16. Аншлюс Австрії є
17. Яке твердження є вірним
а) СРСР був учасником подій пов'язаних з Судетською кризою.
б). Уряд СРСР запропонува Чехословаччині військову допомогу.
18. Найкращим було становище українських земель у складі
19. З якою метою були проведені 22 жовтня 1939 року в Західній Україні вибори до Народних зборів?
20.Коли відбулося входження західної України до складу СРСР?
21. Впровадження у всі сфери суспільного життя вироблених за роки радянської влади стратегічних напрямів модернізації життя це- ?
22. Які культурно- просвітницькі організації знакли в результаті проведення політики радянізації ?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома