На карті позначено лінію фронту часів радянсько-німецької війни станом на:
У результаті бойових дій літа – осені 1941 р. німецькі війська та їхні союзники:
Коли було укладено цитований нижче документ?
«Уряд СРСР та Німецький Уряд після розпаду колишньої Польської держави розглядають …як своє завдання відновити мир… на цій території… З цією метою вони дійшли згоди в наступному: Стаття І. Уряд СРСР та Німецький Уряд встановлює в якості кордону… на території колишньої Польської держави лінію, яка нанесена на додану до цього карту та більш докладно буде описана в додатковому протоколі».
Рейди партизанських з’єднань на Правобережну Україну в 1943 р., окрім воєнних цілей, передбачали:
Перебіг якої воєнної операції Червоної Армії описано в уривку з історичного джерела?
«Під безперервним вогнем артилерії та ударами німецької авіації війська змушені були проводити переправу… часто переправлялися через річку без танків і важкої артилерії. Під вогнем ворога воїни пливли на правий берег хто як міг: тримаючись за дошки, плащ-намети, напхані соломою. Тонули тисячами в холодній листопадовій воді»
У якому варіанті правильно встановлена відповідність:
1.Рейхскомісаріат "Україна"
2. Трансністрія
3. Прифронтові області
4. Закарпаття
5. Дистрикт "Галичина"
А) Львів Б) Ужгород В) Рівне Г)Одеса
Яке твердження відповідає змісту нацистського плану «Ост»?
Що було характерним для політики радянізації в галузі культури на Західній Україні в 1939—1941 рр.?
Яку назву мав координаційний орган партизанського руху в Україні, який було створено в 1942 р. під керівництвом генерала Т. Строкача?
Установіть послідовність подій.
А «Карпатський рейд» партизанського з’єднання С. Ковпака
Б Утворення Української повстанської армії (УПА)
В Проголошення Акта відновлення Української Держави
Г Постанова Державного комітету оборони СРСР про виселення татар із Криму в східні райони СРСР
Які терміни слід використовувати, характеризуючи події радянсько-німецької війни на території УРСР у 1943 р.?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома