Український уряд, створений у червні 1941 р., очолив
Український штаб партизанського руху очолив
Визначте, про кого йдеться в наведеному уривку.
Визначний український політичний діяч, один із лідерів національно-визвольного руху 1930-50-х рр. У 1939 р. він разом із активом ОУН за короткий час виробив детальний план розбудови мережі ОУН на теренах усієї України. 30 червня 1941 р. ОУН під його керівництвом проголосила у Львові відновлення на західноукраїнських землях української державності. У липні 1941 р. був заарештований окупаційною владою й ув’язнений у концентраційному таборі Саксенгаузен.
Установіть послідовність подій:
А «Карпатський рейд» партизанського з’єднання С. Ковпака
Б Утворення Української повстанської армії (УПА)
В Проголошення Акта відновлення Української Держави
Г Постанова Державного комітету оборони СРСР про виселення татар із Криму в східні райони СРСР
Про яку адміністративну одиницю йдеться в уривку з джерела?
«Після того як [німецько-румунські загарбники] встановили свою владу до річки Буг, запанувала румунська нагайка… від Дністра до Бугу».
Про кого з командирів радянського партизанського руху йдеться в уривку з джерела?
«…Загальновизнаний серед командирів і рядових партизан спеціаліст з ходіння в дальній путь (рейди). Основний вид діяльності — наскоки на тилові частини і воєнні установи, знаходиться у постійному русі. Диверсіями не займається, люди його виносливі і пристосовані до маршів… У Москві вважають його “батьком партизанського руху в Україні”… Життя своє не цінує. Сам буває у боях…»
Рух Опору на території України в роки Великої Вітчизняної війни охоплював:
Вирішальну роль у формуванні Української повстанської армії (УПА) відіграла:
Якої тактики дотримувалась УПА в боротьбі з нацистськими загарбниками?
Остарбайтери — це:
Видатними представниками радянського партизанського руху в роки Великої Вітчизняної війни були:
Яке твердження відповідає змісту нацистського плану «Ост»?
Під час нацистської окупації України на Волині тривав збройний етнічний конфлікт між:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома