У якому році було ухвалено документ, уривок з якого наведено?
"РСФРР, УСРР, Закавказька СФРР укладають цей союзний договір про об'єднання в одну союзну державу-СРСР".
Визначте, про якого діяча йде мова в уривку: «Вимагав від більшовицького центру «реального» суверенітету УСРР, виступав проти плану «автономізації».
Який термін пропущено в тексті?
"Голова Раднаркому УСРР Х. Раковський став противником плану _________ Сталіна. Такий підхід він вважав небезпечним для радянського ладу. Протести Х. Раковського зробили своє: Радянський Союз був створений на федеративній основі..."
Конституція УСРР 1925 року закріпила входження до її складу?
Відповідно Конституції УСРР 1925 р. столицею було місто:
Державно-політичний статус УСРР у 1921 – 1922 рр. визначався...
Яку посаду, в радянському уряді, обіймав Християн Раковський в 1922 році?
Як називалась українська держава, що знаходилася під контролем більшовиків з 1919 року?
У якому році було утворено СРСР?
Назва плану утворення союзної держави, за яким усі радянські республіки мали увійти до складу РСФРР, а також його ініціатор:
І з'їзд рад СРСР, на якому проголошено утворення СРСР, відбувся:
У якому році були внесені зміни до Конституції Української СРР про те, що вона стала складовою СРСР?
Установіть хронологічну послідовність подій:
А) Створення Союзу Радянських Соціалістичних Республік.
Б) Підписання робітничо-селянського договору між УСРР та РСФСР.
В) Прийняття другої Конституції УСРР.
Коли відбулося ухвалення документа, уривок з якого наведено?
"РСФРР і УСРР входять між собою у військовий і господарський союз. Для кращого здійснення зазначеної в пункті 1 мети обидва уряди оголошують об'єднати такі комісаріати: перше-військових і морських сил, друге - Вищу раду народного господарства, третє- зовнішнього торгу, четверте- фінансів, п'яте-праці, шосте-шляхів, сьоме-пошт і телеграфу"
Яку назву отримала система відносин між РСФРР і УСРР після укладення Союзного робітничо- селянського договору, за яким дві республіки вступали у воєнний та господарський союз?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома