Поява поняття «раднаргоспи» була пов’язана:
У роки науково-технічної революції (НТР) в СРСР її досягнення впроваджувалися переважно у:
Яка зміна в економічному розвитку України в другій половині 1950-х — першій половині 1960-х рр. пов’язана зі створенням раднаргоспів?
Яким методом намагалися подолати житлову проблему у хрущовський період?
Які наслідки для соціально-економічного розвитку УРСР в 1954—1964 рр. мав процес, зображений на плакаті?
Із якою метою партійно-радянське керівництво СРСР і УРСР наприкінці 1950-х — на початку 1960-х рр. розповсюджувало зображений плакат?
За якого керівника СРСР було започатковано процес, зображений на малюнку з радянського журналу?
Яку реформу управління економікою в середині 1950 рр. описано в наведеному джерелі:
«Реформування управління господарським життям започаткував лютневий пленум ЦК КПРС... У травні того ж року... ухвалено закон про вдосконалення організації управління промисловістю і будівництвом»?
Що з переліченого позитивно вплинуло на розвиток сільського господарства за часів М. Хрущова?
Укажіть характерні ознаки епохи, коли було створено зображений плакат.
1) Будівництво Дніпрогесу
2) освоєння цілинних земель
3) депортація кримських татар
4) освоєння Камчатки, Далекого Сходу
5) поява нової галузі промисловості — легкового автомобілебудування
Яка з реформ управління народним господарством створила умови для зміцнення економічної самостійності УРСР наприкінці 1950-х — у першій половині 1960-х рр.?
Які з тверджень стосуються реформ у соціальній сфері за доби «відлиги»?
1 Робітники не мали права змінювати місце роботи без згоди адміністрації підприємства.
2 Скорочення тривалості робочого дня на дві години у передвихідні та передсвяткові дні.
3 Збільшення тривалості відпусток за вагітністю і пологами - з 77 до 112 календарних днів.
4 Впроваджено плату за навчання у старших класах середніх шкіл та у вищих навчальних закладах.
5 Перехід підприємств, організацій та установ на п'ятиденний робочий тиждень при семигодинному робочому дні.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома