Українська Держава Павла Скоропадського

Додано: 14 листопада 2021
Предмет: Історія України, 10 клас
Тест виконано: 1 раз
18 запитань
Запитання 1

На карті суцільною жирною лінією позначено територію

варіанти відповідей

поширення влади Генерального Секретаріату згідно з «Тимчасовою інструкцією...» Тимчасового уряду Росії.

Української Народної Республіки згідно з Третім Універсалом Української Центральної Ради.

Української Держави гетьмана Павла Скоропадського.

Української Соціалістичної Радянської Республіки.

Запитання 2

Коли відбувся гетьманський переворот?

варіанти відповідей

29 серпня 1918 року

 29 квітня 1918 року

 29 березня 1918 року

 29 березня 1917 року

Запитання 3

Позначте назву держави гетьмана П.Скоропадського

варіанти відповідей

Україна

Українська республіка

Українська держава

Республіка Україна

Запитання 4

Головою Кабінету Міністрів гетьманського уряду було обрано:

варіанти відповідей

 О.Севрюк   

 П.Скоропадський

 М.Грушевський    

Ф.Лизогуб

Запитання 5

На фото зображений 128386_1636400993.jpg

варіанти відповідей

голова Центральної Ради М. Грушевський.

гетьман України П. Скоропадський.

голова Директорії УНР В. Винниченко.

головний отаман Армії УНР С. Петлюра.

Запитання 6

Грамота П. Скоропадського називалася

варіанти відповідей

«До всього українського народу»

«Історія України-Руси»

 «Шляхта на Україні»

«Україна на переломі…» 

Запитання 7

Хронологічні рамки існування гетьманату

варіанти відповідей

29 грудня 1917-14 квітня 1918р

14 квітня 1918-29 грудня 1919р 

29 квітня 1918-14 грудня 1919 р  

29 квітня 1918-14 грудня 1918р

Запитання 8

 За якою ознакою формувався уряд гетьмана?

варіанти відповідей

професійною

партійною

віковою

національною

Запитання 9

Грамота П. Скоропадського «До всього українського народу»

варіанти відповідей

«…Українська Держава стояла на краю загибелі. Спаслась вона дякуючи могутньому підтриманню центральних держав…»

«…Україна стає Українською Народною Республікою. Не віддаляючись від республіки Російської… ми твердо станемо на нашій землі…»

«Український народе! …твоєю волею утворилася на українських землях бувшої Австро-Угорської монархії Українська держава…»

«…воєдино зливаються …частини єдиної України — Західноукраїнська Народна Республіка і Наддніпрянська Україна. Однині є єдина незалежна Українська Народна Республіка...»

Запитання 10

Економічна політика гетьмана П. Скоропадського

варіанти відповідей

сприяла відновленню економіки України як складової частини Російської імперії.

відновила рівноправність економічних відносин із країнами Четверного союзу.

захищала інтереси промисловців і великих землевласників.

забезпечила вільний розвиток селянського господарства.

Запитання 11

Зібрання, яке проголосило Павла Скоропадського гетьманом України:

варіанти відповідей

Всеукраїнський з’їзд рад.

Всеукраїнський з’їзд землевласників.

загальні збори Вільного козацтва.

останнє засідання Української Центральної Ради.

Запитання 12

Причина успіхів економічної політики гетьманського уряду Федора Лизогуба:

варіанти відповідей

допомога Німеччини, залучення до роботи в адміністрації кваліфікованих кадрів.

значний авторитет серед населення України, опора на найбідніші та середні верстви населення.

ставка на козацтво, статус якого був відновлений за доби Гетьманату, сприяння міщанства.

ставка на реалізацію програми УЦР, яка користувалася підтримкою більшосте населення.

Запитання 13

Верства населення, на яку орієнтувався гетьман:

варіанти відповідей

висококваліфіковані робітники.

дрібні підприємці.

незаможні селяни.

великі землевласники.

Запитання 14

Що було основним напрямом зовнішньої політики діяльності Гетьманату П. Скоропадського?

варіанти відповідей

головний союзник Гетьманату — Антанта

Орієнтація на більшовицьку Росію

цілковита залежність від Центральних держав

відновлення Російської імперії

Запитання 15

У яких твердженнях йдеться про Павла Скоропадського?

1. У жовтні 1917 р. на з'їзді Вільного козацтва був обраний почесним отаманом.

2. Схилявся до зближення з більшовицькою Росією, задля зміцнення незалежності вдавався до заходів з посилення армії та її адміністративних органів.

3. Був членом УЦР, головою Українського Військового Генерального Комітету, генеральним секретарем військових справ.

4. Очоливши державу, скасував закони й розпорядження Генерального секретаріату і Тимчасового уряду, які стосувалися права власності.

5. У квітні 1918 р. на Всеукраїнському хліборобському конгресі був проголошений гетьманом України.

6.Від листопада 1920 р. керував роботою уряду УНР у Польщі. Згодом перебував в австрії, Угорщині, Швейцарії, а в жовтні 1924 р. оселився в Парижі

варіанти відповідей

1,2,3

2,3,5

4,5,6

1,3,4

1,3,5

1,4,5

2,4,5

2,3,4

Запитання 16

Що з переліченого стосується внутрішньої політики гетьмана Павла Скоропадського (4 правильні відповіді)?

1) Відновлення 8-годинного робочого дня

2) відновлення поміщицького землеволодіння

3) відновлення права приватної власності

4) відкриття національної Академії наук

5) установлення національно-персональної автономії

6) створення Української Галицької армії

7) відновлення цензури

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

7

Запитання 17

Заснування українських гімназій, державних університетів у Києві та Кам’янець-Подільську, відкриття Української академії наук, Національної бібліотеки були складовими національно-культурної політики


варіанти відповідей

Української Народної Республіки.

Української Держави П. Скоропадського.

Західноукраїнської Народної Республіки.

Української Соціалістичної Радянської Республіки.

Запитання 18

Про яке державне утворення йдеться в уривку з історичного джерела: "Характер державної системи... складно визначити.., найправдоподібніше це мала бути конституційна монархія, відмінна від традиційної самодержавної системи в Росії... її характер визначався... українською історичною традицією..."?


варіанти відповідей

Українську Народну Республіку доби Директорії

Українську Народну Республіку доби Центральної Ради

Українську Державу гетьмана П. Скоропадського

Західноукраїнську Народну Республіку

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест