Коли відбувся гетьманський переворот?
Хронологічні рамки існування гетьманату
Позначте назву держави гетьмана Павла Скоропадського
Головою Кабінету Міністрів гетьманського уряду був обраний
За якою ознакою формувався уряд гетьмана?
Визначте хронологічну послідовність історичних подій:
А. Встановлення Української держави
Б. Утворення Директорії
В. Брест – Литовський мирний договір між Центральними державами і УНР
Г. Повернення Центральної Ради до Києва з німецькою адміністрацією
З даного переліку осіб вкажіть П.Скоропадського
Проаналізуйте зображену картосхему. Вона дає змогу визначити територію
У яких твердженнях йдеться про Павла Скоропадського?
1. У жовтні 1917 р. на з'їзді Вільного козацтва був обраний почесним отаманом.
2. Схилявся до зближення з більшовицькою Росією, задля зміцнення незалежності вдавався до заходів з посилення армії та її адміністративних органів.
3. Був членом УЦР, головою Українського Військового Генерального Комітету, генеральним секретарем військових справ.
4. Очоливши державу, скасував закони й розпорядження Генерального секретаріату і Тимчасового уряду, які стосувалися права власності.
5. У квітні 1918 р. на Всеукраїнському хліборобському конгресі був проголошений гетьманом України.
6.Від листопада 1920 р. керував роботою уряду УНР у Польщі. Згодом перебував в австрії, Угорщині, Швейцарії, а в жовтні 1924 р. оселився в Парижі.
Який документ від 29 квітня 1918 р. засвідчив курс внутрішньої політики уряду гетьмана П.Скоропадського?
Політика гетьмана Павла Скоропадського у фінансово-банківській сфері
Верства населення, на яку орієнтувався гетьман
Яку назву мав уряд Гетьманату?
Що було основним напрямом зовнішньої політики діяльності Гетьманату П. Скоропадського?
Що з переліченого стосується внутрішньої політики гетьмана Павла Скоропадського?
1) Відновлення 8-годинного робочого дня
2) відновлення поміщицького землеволодіння
3) відновлення права приватної власності
4) відкриття національної Академії наук
5) установлення національно-персональної автономії
6) створення Української Галицької армії
7) відновлення цензури
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома