Григорій Сковорода називає «силою»...
Установіть відповідність між літературним жанром і прикладом.
1 афоризм А «Всякому місту — звичай і права…»
2 байка Б «Світ ловив мене, та не спіймав»
3 пісня В «Бджола та Шершень»
4 поема Г «Dе libertatе»
Д «Слово о полку Ігоревім»
Установіть відповідність між назою твору й ідеєю.
1 «Слово про похід Ігорів»
2 «Dе libertаtе»
3 «Бджола та Шершень»
4 «Всякому місту — звичай і права…»
А праця має стати для людини природною потребою
Б щасливий той, хто має чисте сумління
В заклик до єднання для спільної боротьби проти ворогів
Г воля — найцінніше багатство, уславлення Б. Хмельницького
Д викриття моральної низості священиків-зрадників
Укажіть напрям, НЕ характерний для розвитку літературного процесу кінця ХVІІІ - першої половини ХІХ ст.
Яка книга НЕ належить до перших друкованих?
Укажіть твори, які мають історичну спрямованість
Вказати літопис, який НЕ належить до козацьких
Визначити назву твору, який має заголовок "Події превеликої, з вини поляків кривавої й небувалої брані Богдана Хмельницького, гетьмана запорозького з поляками, за найясніших королів польських Владислава, потім І Казиміра, яка в 1648 році почала виправлятися за літ десять по смерті Хмельницького незакінченої..."
Установити відповідність між назвою та частиною твору
1 «Історія Русів»
2 «Літопис Самовидця»
3 «Літопис Григорія Граб’янки»
4 «Літопис Самійла Величка»
А про напад татар на Запорізьку Січ 1657 року і боротьба з ними Івана Сірка
Б битва козаків з поляками під Корсунем 1648 року під керівництвом Б. Хмельницького
В Чорна рада 1663 року в Ніжині
Г на думку М. Драгоманова, літопис сприяв виникненню «Кобзаря»; антимосковським настроєм пройнята промова П. Полуботка, звинувачує
Петра І.
Основна проблема доби Відродження в українській літературі - це
У якому творі Григорій Сковорода міркує: "Старий Катон чим мудрий і щасливий? Не достатком, не чином тим, що йде за натурою, як видно з Цицеронової книжечки "Про старість"?
Укажіть провідний мотив вірша Сковороди "De libertate"
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома