Українська література 8 кл. І семестр, сімейна форма навчання

Додано: 1 грудня
Предмет: Українська література, 8 клас
24 запитання
Запитання 1

Заклик до боротьби проти нападників, адресований всім – від козаків до селян та бурлак – звучить у пісні:


 

 

варіанти відповідей

"Зажурилась Україна"

  "Чи не той то Хміль"

 "Та, ой, як крикнув же козак Сірко"

  "Ой Морозе, Морозенку"

Запитання 2

"Козаки-характерники – найзагадковіші фігури української та світової історії. Подейкують, вони вміли бачити на кілька верств довкола себе, обертатися тваринами, проходити крізь стіни та подорожувати в часі".


Цей уривок може слугувати додатковим коментарем до твору...


  

варіанти відповідей

 "Зажурилась Україна"

 "Та, ой, як крикнув же козак Сірко"

  "Чи не той то Хміль"

"Ой Морозе, Морозенку"

Запитання 3

Справжнє ім'я Морозенка (з пісні "Ой Морозе, Морозенку")...


варіанти відповідей

 Геннадій Мороз

 Станіслав Мрозовицький

 Микола Морозюк

 Це вигадане ім'я

Запитання 4

Що з цього не є частиною думи?

варіанти відповідей

 

варіанти відповідей

 Заспів (зачин, заплачка).

 Основна частина.

 Кінцівка (славословія, похвали).

Зав'язка.

Запитання 5

Напередодні якого свята Маруся Богуславка захотіла визволити невільників?


 

варіанти відповідей

 Різдва.

 Великодня.

 Покрови Пресвятої Богородиці.

Трійці.

Запитання 6

Увідповідніть героїню з країною, королевою якої вона стала (за оповіданням «Ярославни»).

1 Анна

2 Єлизавета

3 Анастасія

А Угорщина

Б Норвегія

В Польща

Г Франція

варіанти відповідей

1-Г, 2-А, 3-Б

1-Г, 2-Б, 3-А

1-В, 2-А, 3-Б

1-Г, 2-В, 3-Б

Запитання 7

Раїса Іванченко розкриває тему патріотизму у творі через

варіанти відповідей

 

варіанти відповідей

зображення військових перемог

 опис князівських бенкетів

 любов героїнь до рідної землі та збереження культурних традицій


 заклики до боротьби з ворогами

Запитання 8

Установіть логічну послідовність подій:


 1️⃣ Івась усвідомлює цінність спадщини 


2️⃣ Івась сперечається з учителем історії


3️⃣ Дідусь помирає


4️⃣ Івась пише перший лист дідусеві творі Ганни Черінь Листування


варіанти відповідей

4, 1, 3, 2

3, 2, 1, 4

4, 3, 2, 1

4, 2, 3, 1

Запитання 9

Правильними щодо твору Б.Лепкого "Журавлі" є усі твердження, ОКРІМ


варіанти відповідей

 Коли виник легіон Українських січових стрільців, пісня «Журавлі» швидко стала популярною серед січовиків, а згодом — і поміж емігрантів.

 «Я вертав з театру, з драми “Ніч листопадова”, під ногами шелестіло пожовкле листя, а над головою лунали крики відлітаючих журавлів. Вірш склався немов сам із себе, без мого відома і праці», - це спогад Левка Лепкого про написання твору "Журавлі"

До слів написав музику брат Богдана - Левко Лепкий, січовий стрілець. 

 Текст був написаний у Кракові, в 1910 році

Запитання 10

Хто головний герой поеми "Давня казка"?


 

варіанти відповідей

поет

  

кріпак

  

лицар

  

слуга

Запитання 11

Як звали головного героя поеми "Давня казка"?


  


варіанти відповідей

 він безіменний

Іван

Бертольд

Жан

Запитання 12

Хто такий Бертольд?


   

  

варіанти відповідей

 багатий лицар

батько головного героя твору

слуга головного героя твору  

король цієї країни

Запитання 13

Найбільше кінь Шептало не любив

 

  

  

  

варіанти відповідей

ходити з усіма кіньми на водопій

 возити важкі вантажі

крутити привід і їздити до міста

штовхатися біля корита

Запитання 14

Пустельник характеризує Григорія так: "Плоть драконяча, а нутро..."

Яке слово треба поставити на місці крапок (твір Ю. Винничука "Місце для дракона")


варіанти відповідей

добре

людяне

людське

чоловіче

Запитання 15

Кінь Шептало соромився


 

 


варіанти відповідей

упряжі, підневільного становища

своєї брудної сірої шкіри

злого й нерозумного конюха

брудної, занедбаної стайні

Запитання 16

Про що мріяв дракон Грицько?

 

  

варіанти відповідей

стати невидимим для оточуючих

викрасти князівну

  

спопелити все князівство

стати метеликом і літати серед квітів

Запитання 17

Дракон із повісті-казки Ю.Винничука, який зявився біля Люботина, не влаштовував князя, тому що був: 


варіанти відповідей

іншої віри

 надто страшним і сильним 

 добрим, освіченим

одноголовим і маленьким

Запитання 18

Яка ідея твору Ю. Винниченка "Місце для дракона"? (кілька правильних відповідей)


варіанти відповідей

уславлення доброти, чуйності, схвалення здатності людини до співчуття та милосердя

возвеличення любові до природи

засудження несправедливості сучасного світу, в якому й досі живуть "драконячі закони"

уславлення справжньої дружби

Запитання 19

Кому належать слова:" Одного дракона на всю державу замало. Де взяти ще стільки драконів, аби кожен з нас мав кого розіп’ясти? Де взяти стільки іуд, аби мали на кого перекласти провину? Коли народ не має кого проклинати, сили його підупадають. Боже! Пошли нам драконів!"?


варіанти відповідей

 Пустельникові

   

Настасії

  

Драконові

  

Лаврінові

Запитання 20

"Головне, щоб він ... знав про свою білизну, а про чуже око краще лишитися колишнім", - так думав


варіанти відповідей

кінь Шептало

конюх Степан

дракон Грицько

хлопець-підпасок

Запитання 21

Людина в суспільстві, її знеособлення, свобода й неволя, особистість і натовп, дійсність та мрії - це проблеми, підняті у творі


варіанти відповідей

 Ю. Винничука "Місце для дракона"

В. Дрозда "Білий кінь Шептало"

Леся Українка "Давня казка"

Запитання 22

Вкажіть, у якому уривку з тексту Ю. Винничука не використано жодного художнього засобу


варіанти відповідей

"Осінь...така пора, що смуток виїдає душу"

"Хіба насміляться вони піти проти закону?"

"Трава пожухла..., осіння прохолода прийшла й на драконову галявину"

"Дракон ще був зовсім молодим"

Запитання 23

Верлібр - це ...

варіанти відповідей

художній засіб

 протяжне виконання пісенного твору

поезія з неримованими рядками

ліричний вірш куплетної побудови, призначений для виконання співом

Запитання 24

Що символізує зоопарк у поезії «Коли до вас темної ночі»?


варіанти відповідей

вільне безтурботне життя

рабство

розум та знання

комунікабельність та дружелюбність

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест