Яку позицію займала Українська Центральна Рада у відносинах з Тимчасовим урядом Росії?
Українська Центральна Рада створена в
Які політичні сили наприкінці жовтня — початку листопада 1917 р. вели збройну боротьбу за владу в Києві?
У який період Української революції схвалено цитовані документи?
«Хай буде Україна вільною. ...Так сказали виборні люди з усієї Землі Української. Сказавши так, вони вибрали з-поміж себе нас, Українську Центральну Раду, і наказали нам... творити новий лад вільної автономної України».
«...На час до вирішення справи про місцеве врядування Установчими Зборами по справах місцевого врядування Україною вищим органом Тимчасового уряду є Генеральний Секретаріат, котрого призначає Тимчасовий уряд...».
Яке гасло українського національно-визвольного руху відповідає змісту Першого Універсалу Української Центральної Ради?
Наприкінці червня 1917 р. до Києва прибула делегація міністрів Тимчасового уряду. Під час переговорів із представниками Української Центральної Ради сторони дійшли компромісу.
У якому уривку з історичних джерел зафіксовано одну з умов досягнутого компромісу?
Ухвалення якого Універсалу Української Центральної Ради дало поштовх до створення Генерального Секретаріату?
До якого періоду Української революції належать цитовані документи?
«Однині Україна стає Українською Народною Республікою. Не відділяючись від республіки Російської і зберігаючи єдність її, ми твердо станемо на нашій землі, щоб силами нашими помогти, щоб уся Республіка Російська стала федерацією рівних і вільних народів».
«Влада на території Української республіки віднині належить виключно радам робітничих, солдатських і селянських депутатів; ...в центрі – Всеукраїнському з’їздові рад..., його Центральному виконавчому комітетові... Україна проголошується республікою рад».
Укажіть документ, у якому Українська Центральна Рада вперше сформулювала широку програму соціально-економічних перетворень.
З іменами діячів, зображених на фото, пов’язано створення
Установіть відповідність між Універсалами та наслідками їх оприлюднення.
1 Перший Універсал
2 Другий Універсал
3 Третій Універсал
4 Четвертий Універсал
А Підписання Брестського мирного договору, вступ німецьких і австрійських військ на територію УНР
Б Збройний виступ самостійників, поповнення складу Центральної Ради представниками національних меншин
В Створення Генерального Секретаріату, загострення відносин із Тимчасовим урядом Росії
Г Поширення влади Центральної Ради на дев’ять українських губерній (без Криму), початок соціальноекономічних перетворень
Д Утворення Української Центральної Ради, початок Української революції
Доповніть твердження.
Останнім заходом, здійсненим Українською Центральною Радою, було...
Укажіть картосхему, на якій відображено територіальні межі Української Народної Республіки на момент її проголошення.
Кримська Народна Республіка була
Коли було підписано ІV Універсал УЦР?
8. Яка подія прискорила прийняття УЦР Четвертого універсалу?
Що стало причиною проголошення І Універсалу УЦР?
Хто був ініціатором заснування «Українського військового клубу імені гетьмана Павла Полуботка»?
Яким був привід до початку Української революції в 1917 р.?
Про якого діяча йдеться в уривку з історичного джерела?
«Він залишався романтиком, навіть очолюючи перший український уряд – Генеральний секретаріат, він жив більше емоціями та образами, ніж реаліями повсякденного життя. Риторикою, пафосом, його революційним ідеалізмом були просякнуті навіть акти державної ваги – Універсали Центральної Ради, до творення яких він мав безпосереднє відношення».
Установіть послідовність подій.
А Брестський (Берестейський) мирний договір між УНР і країнами Четверного союзу
Б Ультиматум Раднаркому РСФРР Українській Центральній Раді
В Повстання в Києві робітників заводу «Арсенал», інспіроване більшовиками, і придушення його українськими військами під командуванням С. Петлюри
Г Перший Всеукраїнський з’їзд рад у Харкові. Проголошення радянської влади в Україні
Установчі збори кримських татар
Бій під Крутами відбувся:
Історичний діяч, зображений на світлині:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома