Про яке державне утворення йдеться в уривку з історичного джерела?
«Характер державної системи… складно визначити.., найправдоподібніше це
мала бути конституційна монархія, відмінна від традиційної самодержавної
системи в Росії… її характер визначався… українською історичною традицією…»?
Другий «Зимовий похід» військ Армії УНР здійснено з метою
Укажіть положення Тимчасового основного закону про державну самостійність українських земель колишньої австро-угорської монархії
Що спричинило виголошення Ф. Швецем такої промови:
«Віднині зливаються в одно вікáми відділені одна від одної частини України — Галичина, Буковина, Закарпаття і Придніпровська Україна — в одну Велику Україну… Віднині Український народ, звільнений могутнім поривом своїх власних сил, має змогу об’єднати всі зусилля своїх синів для створення нероздільної незалежної Української Держави на добро і щастя українського народу…»?
Одержавлення власності, згортання товарно-грошових відносин, упровадження карткової системи та загальної трудової повинності — це складові політики
Що було спільним для політики гетьмана П. Скоропадського і генерала А. Денікіна на території України?
Яка подія передувала такому наказу командуючого Південним фронтом М. Фрунзе:
«Наказую: військам фронту вважати Махна та всі його загони ворогами Радянської республіки і Революції... командирам червоних частин махновські загони роззброювати, а ті, що будуть чинити опір, — знищувати...»?
Установіть послідовність ухвалення державно-правових актів України.
А. Четвертий Універсал Української Народної Республіки
Б. Конституція Української Народної Республіки
В. Універсал Директорії Української народної Республіки про Злуку УНР та ЗУНР
Г. Конституція УСРР
Визначте складові політики «воєнного комунізму», здійснюваної в Україні в 1919–1921 рр.
Установіть послідовність подій боротьби за збереження державної незалежності України (1918—1921 рр.).
А. Проголошення незалежності УНР
Б. Укладення Варшавської угоди між УНР та Польщею
В. Прихід до влади Директорії УНР
Г. Другий Зимовий похід Армії УНР
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома