1. Найпоширенішою формою монополістичних об’єднань в Україні на початку XX ст. були
Аграрний розвиток Наддніпрянщини на кінець ХІХ-на початку XX ст. характеризувався
Укажіть правильне твердження
Якого року було створено першу наддніпрянську політичну партію?
Єдиною політичною партією Наддніпрянщини початку XX ст., яка обстоювала ідею політичної незалежності України та продовжувала справу Братства тарасівців, вважається
У роки революції 1905—1907 рр. в Російській імперії відбулася:
Концентрація промислового виробництва Наддніпрянської України на початку XX ст. була в таких галузях:
Яка країна на початку XX ст. визнала свої зовнішньополітичні пріоритети таким чином: «1) приєднати західні землі та з належною поступовістю викорінити тут мазепинський дух; 2) заволодіти протоками, які мають для нас виключне значення для виходу нашого флоту... в Середземне море»?
У чому полягає особливість політичного розвитку західноукраїнських земель на початку XX ст.?
Укажіть правильне твердження.
Метою Австро-Угорщини в Першій світовій війні щодо українських земель було
Укажіть рік створення та назву політичної організації, програму якої описано в історичному джерелі.
«Перемога Австро-Угорської монархії буде нашою перемогою. Чим більше буде поразки Росії, тим швидше виб’є година визволення України... Нехай на руїнах царської імперії зійде сонце вільної України!»
Унаслідок якої битви були захоплені російськими військами Львів, Галич та заблокована фортеця Перемишль?
Українське військове добровільне формування у складі австро-угорської армії, яке було утворено з ініціативи Головної руської ради 1914 р., — це
Політична організація емігрантів із Наддніпрянської України, створена у Львові на початку Першої світової війни, що проголосила метою діяльності побудову самостійної соборної Української держави, мала назву:
У яких боях Першої світової війни брав участь підрозділ Українських січових стрільців (УСС)?
Укажіть один із напрямів діяльності Союзу Визволення України у 1914-1918 рр.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома