Принципу "Старого не руйнуємо, а нового не впроваджуємо" щодо українських земель дотримувались
У якій битві литовсько-руське військо отримало перемогу, що поклала початок звільненню українських територій від татаро-монгольських завойовників:
До складу якої держави у др. пол. ХІV ст.. потрапила Чернігово-Сіверщина:
В якому році було створене Кримське ханство?
Хто був засновником Кримського ханства в XV ст.
Український князь, відомий захисник православної віри, гетьман Великого князівства Литовського, прославився перемогами над московським військом під Вишневцем (1512 р.) та Оршею (1514 р.), над татарами – під Ольшаницею (1527 р.):
Увійшовши 1359 р. до складу Молдови і втративши з часом автономію Шипинська земля отримала назву …:
Вкажіть, в якому місті знаходився найбільший невольничий ринок Криму:
Кревська унія була укладена між:
Визначте наслідки Кревської унії для українських земель
Великий литовський князь Вітовт з метою посилен-
ня своєї влади наприкінці 14 ст.
Позначте рік Люблінської унії
Позначте назву багатогалузевого товарного феодального господарства в ХVІ ст., що грунтувалося на праці селян-кріпаків
У ХVІ ст. братства як громадянські релігійні, культурно-просвітницькі організації міщан існували при
Якою була мета братського руху на українських землях в ХVІ-ХVІІ ст.
Одним із наслідків укладання Люблінської унії є
Яку назву мали великі адміністративно-територіальні одиниці, на які поділялися українські землі під польською владою у другій половині ХVІ ст.
Середньовічне право , за яким міста звільнялися від управління й суду землевласників та створювали власні органи самоврядування-це
Рух за зміни у католицькій церкви - це:
Якою була одна з причин кризи української православної церкви наприкінці XVI ст.?
Найяскравіша постать серед противників церковної унії
Що було спільним для Польського королівства і Великого князівства Литовського після Люблінської унії? (обери 3 відповіді)
Заможні воїни - дружинники, отримували землю за службу, певні заслуги, мали привілеї, певний час не мали доступу до влади, але в 16 ст. могли входити до законодавчого органу - сейму, володіли маєтками, православні.
Виберіть суспільний стан , що вважався не привілейованим
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома