Українські землі у складі Російської імперії наприкінці 18 у п.п. 19 ст.

Додано: 6 травня 2020
Предмет: Історія України, 11 клас
Тест виконано: 25 разів
12 запитань
Запитання 1

Адміністративно-територіальні одиниці, на які поділялися українські землі у складі Російської імперії :

варіанти відповідей

паланки;

губернії;

воєводства;

князівства.

Запитання 2

Які території сучасної України входили до складу Слобідської України у другій половині 18 ст ?

варіанти відповідей

Харківська,Полтавська;

Одеська,Миколаївська,частина Херсонської;

Харківська,частина Луганської,Сумська;

Дніпропетровська,Черкаська.

Запитання 3

Барська конференція - це:

варіанти відповідей

об'єднання польської шляхти, яка прагнула приєднатися до російської імперії;

об'єднання польської шляхти для боротьби з коліївщиною;

військово-політичне угрупування шляхти, яке виступило проти поступок польського короля православному населенню Правобережної України;

об'єднаня польської шляхти,якапрагнула утворити на Правобережній Україні окрему польську державу.

Запитання 4

Укажіть території, які перебували у складі Австрійської імперії наприкінці 18 ст.:

варіанти відповідей

Східна Галичина,частина Волині та Поділля,Буковина,Закарпаття;

Київщина,Східна ВолиньПоділля.Брацлавщина;

Київщина,Західна Волинь,Закарпаття;

частина Волині та Поділля,Брацлавщина,Буковина.

Запитання 5

Хто очолював козаків-задунайців. які вирішили повернутися з Туреччини до Росйської імперії?

варіанти відповідей

Й.Гладкий;

У.Кармалюк;

О.Довбуш;

Бантиш-Каменський.

Запитання 6

Укажіть ім'я історичного діяча, про якого йдеться в уривку. Автор "Один на рабство", в якій виступив проти посилення колоніальної політики російського уряду в Україні.Вів переговори з міністром Прусії Герцбергом про можливість надання допомоги українському національно-визвольному рухові у разі відкритого збройного виступу проти російського самодержавства:

варіанти відповідей

І.Орлай;

В.Каразін;

Г.Сковорода;

В.Капніст.

Запитання 7

Укажіть ім'я історичної особи, про яку йдеться. Хлопець був роботящий, але не покірний. Поміщик віддав його на 25 років до царської армії. Проте він втік і згодом очолив ватагу кріпаків, що нападала на маєтки панів. пртягом 23 років боротьби повстанські загони здійснили понад 1 тис. нападів на поміщицькі маєтки. Захоплені у поміщиків гроші та майно роздали селянській бідноті.

варіанти відповідей

Й.Гладкий;

У.Камалюк;

О.Довбуш;

д.Бантиш-Каменський.

Запитання 8

Укажіть правильне твердження:

варіанти відповідей

найбільшого значення для розвитку морської торгівлі мало заснування 1817 р.Одеси;

І.Котляревський 1798 р.написав драму "Устим Кармалюк";

козаки Задунайської Січі перейшли на бік Російської імперії під час російсько- французької війни;

щоб привернути на свій бік українців, Наполеон обіцяв відродження в Україні незалежної республіки, проте насправдівін збирався поділити українські землі на провінції "наполеоніди".

Запитання 9

Що поєднує В.Білозерського, М.Гулака, М.Костомарова,

Т.Шевченка, О.Марковича, П.Куліша?

варіанти відповідей

Північне товариство;

Південне товариство;

Товариство об'єднаних слов'ян;

Кирило-Мефодіївське товариство.

Запитання 10

Мистецький стиль, що характеризується помпезністю,

пишністю та декоративністю, - це:

варіанти відповідей

класицизм;

бароко;

романтизм;

рококо.

Запитання 11

Коли відбулося повстання Чернігівського полку?

варіанти відповідей

1812 р.;

1825 р.;

1830 р.;

1846 р.;

Запитання 12

Укажіть програмні положення Кирило - Мефодіївського братства:

варіанти відповідей

установлення конституційної монархії;

повалення царизму. скасування кріпацтва та поділ суспільства на стани;

утворення Української,Чорноморської і Бузької держави на території України;

створення демократичної федерації слов'янських християнських республік;

втановлення республіканського устрою, визнання права на самоврядування за польським народом;

забезпечення рівних прав за всіма слов'янськими народами на розвиток власної мови,культури тощо;

поступове поширення хрстиянського ладу на весь світ.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест