Після остаточної ліквідації гетьманства для управління Лівобережною Україною царською владою було створено:
Який із поданих історико-літературних творів не належить до козацьких літописів?
Про появу якого явища в театральному мистецтві йдеться в уривку з історичного джерела?
«У братських школах, академіях учні писали вірші, промови, а потім виголошували їх. Виконавці виходили на сцену й декламували текст, об’єднаний спільною темою. Шкільні вистави присвячувалися християнським святам, впливовим особам, важливим подіям. Вистава тривала досить довго, тому глядачам давали перепочинок, пропонуючи їхній увазі в перервах між діями спектаклю театралізовані сценки народно-побутової тематики».
Прочитайте уривок з історичного джерела та виконайте завдання.
«…Гонта поніс заслужену кару, росіяни приборкали запорожців. Для приборкання заворушень хлопів, що ще продовжувалися, готувалася окрема військова експедиція…» У документі описано події часів:
Що передбачала «Жалувана грамота дворянству» 1785 р. імператриці Катерини II?:
Проаналізуйте уривок з історичного джерела:
«До Нашого відома дійшло, що за прикладом барської змови проти законної влади грішать вони через своє неуцтво, а ще більше – через обман шайки розбишак, що вдають, нібито вони є частиною Нашого вірного низового Війська Запорозького… Ми вважаємо невідхильним обов’язком Нашої монаршої влади оберігати слушні бажання польської Речі Посполитої, з якою Ми є в союзів, тісній дружбі…».
У документі йдеться про події:
Що було одним із результатів Другого поділу речі Посполитої (1793р.)?:
Який архітектурний стиль був поширений на українських землях в XVIII ст.:
Вищими закладами освіти на уукраїнських землях в XVIII ст. були:
Музичною столицею Гетьманщини у XVIII ст. називали:
Що об'єднує "Синопсис", "Лексикон Памви Беринди", "Требник П. Могили" тощо:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома