Укажіть ім’я останнього гетьмана України, призначеного царицею Єлизаветою Петрівною.
Указ російської імператриці Катерини ІІ про закріпачення селян Лівобережжя був виданий:
Учасники національно-визвольного руху проти польського гніту, що розгортались у 18 ст. на землях Правобережної України
Найвідомішим ватажком опришків був:
Про кого йдеться в уривку?
"... Був відзначений російським урядом золотою медаллю за участь в російсько-турецькій війні 1768 -1774 рр., та згодом заарештований і засланий до в'язниці Соловецького монастиря, де провів понад 25 років в одиночній камері. Помер у віці 113 років.
Установіть послідовність подій:
А Ліквідація Кримського ханства
Б Ліквідація Речі Посполитої (внаслідок третього поділу)
В Ліквідація гетьманства
Г Ліквідація козацього устрою на Слобожанщині
Коли відбулася наступна подія?
Російські частини, очолювані генералом Петром Текелією, які поверталися з російсько-турецької війни, оточили Нову Січ та оволоділи її укріпленнями. Гарнізон Січі склав зброю, а вищу старшину було заарештовано й віддано до суду.
В архітектурі другої половини ХVІІІ ст. домінували стилі: (3)
На карті позначено території, що ввійшли до складу Російської та Австрійської імперій під час різних поділів Речі Посполитої.
Результати якого з поділів відображено на карті?
Пам’ятка архітектури, зображена на фото, пов’язана з іменем гетьмана
Яку пам’ятку архітектури України зображено на фото?
1) Г. Сковорода
2) К. Розумовський
3) О. Довбуш
4) М. Залізняк
А) Останній гетьман Лівобережної України; намагався проводити реформи, метою яких було посилення автономії Гетьманщини;
Б) Видатний філософ, гуманіст, просвітитель, поет, педагог, автор збірок «Сад божественних пісень», «Байки Харківські»;
В) Сотник Уманського полку, який у часи Коліївщини в ході взяття гайдамаками Умані перейшов на бік повсталих;
Г) Найбільш прославлений ватажок опришків, який нападав на шляхетські маєтки;
Д) вождь Коліївщини, козацький отаман, який очолив повстанців, що зібралися в урочищі Холодний Яр.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома