Процес становлення радянської влади та впровадження реформ в усіх сферах життя Західної України за економічною та політичною моделлю СРСР:
Подія, з якої почалася Друга світова війна:
Дата початку Другої світової війни:
Дата підписання радянсько-німецького договору «Про ненапад» і таємного протоколу до нього (пакт «Молотова – Ріббентропа»):
Дата вторгнення Червоної армії на територію Південної Бессарабії та Північної Буковини, які перебували у складі Румунії:
Початок вторгнення Червоної армії на територію Західної України:
Відповідно до «пакту Молотова – Ріббентропа» розмежування сфер впливу між Німеччиною та СРСР відбулося по лінії річок
Коли було укладено цитований нижче документ?
«Уряд СРСР та Німецький Уряд після розпаду колишньої Польської держави розглядають …як своє завдання відновити мир… на цій території… З цією метою вони дійшли згоди в наступному: Стаття І. Уряд СРСР та Німецький Уряд встановлює в якості кордону… на території колишньої Польської держави лінію, яка нанесена на додану до цього карту та більш докладно буде описана в додатковому протоколі».
Політика радянізації західних областей України в 1939 – 1941 рр. характеризувалася:
Унаслідок включення в 1940 р. Північної Буковини та Бессарабії до складу СРСР:
Народні Збори Західної України в жовтні 1939 р. декларували входження цих земель до складу…
Які терміни й поняття слід використовувати для характеристики процесу радянізації на західноукраїнських землях у 1939—1941 рр.?
Збройний опір Червоній армії під час їх вступу на територію західноукраїнських земель у 1939—1940 рр. чинили:
Північна Буковина увійшла до складу УРСР:
Якими були наслідки анексії Радянським Союзом у 1939—1940 рр. частини земель, що входили в міжвоєнний період до складу Польщі та Румунії?
Що було характерним для політики радянізації в галузі культури на Західній Україні в 1939—1941 рр.?
Зображений агітаційний плакат виправдовував радянську агресію проти:
Найпоширеніша форма репресій радянської влади, застосованих на західноукраїнських землях в 1939-41 рр.:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома