З іменем якого князя пов’язані події, описані в уривку з історичного джерела:
«…відправився проти татар у Поля Дикі… А коли прийшли до Синьої Води,.. побачили в полі велику орду… Литва з Руссю по тій перемозі забрали… всі землі аж... до устя Дону,.. а інших татар… до Криму загнали,.. вибивши їх з Подільських країв»?
Політичний устрій Литовського князівства на кінець XIV ст. (від Ольгерда до Вітовта):
Політичне становище Великого князівства Литовського наприкінці XV ст. (в результаті князювання Вітовта та його послідовників)
До складу яких держав належали землі Північної Буковини та Закарпаття наприкінці 14 ст.?
Встановіть правильну послідовність правління литовських князів
А) Ольгерд
Б) Ягайло
В) Гедимін
Г) Міндовг
Яка подія відіграла вирішальну роль у переході земель, позначених на картосхемі штрихуванням, до складу Великого князівства Литовського?
У результаті якої битви Велике князівство Литовське закріпило за собою Поділля, Київщину, Чернігово-Сіверщину?
«Народ же цей… спустошені землі заселяв своїми людьми й на знесилених русів владу свою поширив. І поволі з часом усю [землю руську] перейняв від татар у своє володіння й став володіти широкими її просторами, і баскаків, що збирали з неї данину для заволзького царя [хана], прогнав...»
У результаті якої битви українські землі звільнено від «заволзького царя [хана]»?
Причини успіхів Литви в її експансії (поширення правління) на Руські землі
Рік, коли Волинське удільне князівство було ліквідоване та перетворене на провінцію Великого князівства Литовського:
Рік, коли Київське удільне князівство було ліквідоване та перетворене на провінцію Великого князівства Литовського:
Прочитайте уривок і вкажіть рік, коли відбулася описана подія.
«...Бажаючи припинити існування князівства Київського, не посадив уже там Семенового сина, а посадив воєводу з Литви Мартина Гаштовта, ляха, якого не хотіли прийняти кияни не тільки тому, що не був князем, а більше тому, що він був ляхом; одначе будучи примушені, погодилися».
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома