Умови успішного навчання. Типи сприйняття інформації

Додано: 19 грудня
Предмет: Основи здоров’я, 5 клас
14 запитань
Запитання 1

Обери чинники, що заважають виконувати домашні завдання.

варіанти відповідей

 шум із вулиці

зручне робоче місце

телефон 

ремонт у сусіда

плач немовлчяти

Запитання 2

Обери правильно облаштоване робоче місце

варіанти відповідей
Запитання 3

Перед виконанням домашніх завдань слід ...

варіанти відповідей

 пообідати

 активно відпочити

 пограти в комп'ютерні ігри

ретельно спланувати роботу

Запитання 4

Обери ефективні способи відпочинку між виконаннями домашніх завдань.



варіанти відповідей
Запитання 5

Скільки часу потрібно відводити на виконання домашніх завдань?



варіанти відповідей

не більше 2-3 годин

15 хвилин

5-6 годин

Запитання 6

Через який проміжок часу потрібно робити переву під час виконання домашніх завдань?

варіанти відповідей

через кожну годину

 через кожні 15 хвилин

через кожні 30 хвилин

Запитання 7

Навіщо потрібні домашні завдання?

варіанти відповідей

 домашні завдання допомагають закріпити те, що вивчив на уроці

 не потрібні взагалі

потрібні для залякування дітей

Запитання 8

Уміння тримати в порядку своє робоче місце, розподіляти і берегти час, планувати й контролювати свої дії - це... .

варіанти відповідей

 організованість у навчанні

безпека життєдіяльності

Запитання 9

Життєвий ритм - це ... .

варіанти відповідей

 ритм, в якому ти йдеш до школи

 швидкість, з якою ти бігаєш

 зміна розумової та фізичної активності людини

Запитання 10

Чи потрібно відразу після школи відпочивати?

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 11

З яким настроєм потрібно сідати до уроків?

варіанти відповідей

 не важливо

 бадьорим і в доброму настрої

 роздратованим

Запитання 12

Щоб краще справитись з домашнім завданням, треба...

варіанти відповідей

 бути уважним та активним на уроці

 завжди записувати завдання у щоденник

дочекатися батьків з роботи та разом зробити всі завдання

Запитання 13

Як правильно сидіти на стільці?

варіанти відповідей

підклавши ногу під себе

закинувши ногу за ногу

спершись спиною на спинку стільця 

поставивши ноги на підлогу

покласти дві руки на стіл

однією рукою підпирати голову

Запитання 14

Визнач етапи активного слухання:

варіанти відповідей

подивитися, послухати, запам’ятати

зосередитися, подивитися , послухати

зосередитися, зрозуміти, запам’ятати

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест