Унікальність рослинності і тваринного світу Австралії. Природні зони. Зміни природи материка людиною. Найвідоміші об’єкти, віднесені до Списку природної спадщини ЮНЕСКО

8 запитань
Запитання 1

Дайте однозначну відповідь ("Так"."Ні".).

Рослинний покрив Австралії відтворює як історичні особливості його формування, так і сучасні умови.

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 2

Дайте однозначну відповідь ("Так"."Ні".).

Найбільше значення серед рослинних ресурсів Австралії мають природні пасовища в напівпустелях і саванах.

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 3

Дайте однозначну відповідь ("Так"."Ні".).

Фауна Австралії відрізняється давністю, великою кількістю тварин-ендеміків, відсутністю копитних, приматів і хижих.

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 4

Виберіть правильну відповідь.

Яких тварин завезли люди до Австралії?

варіанти відповідей

Кролів

Дикого собаку динго

Коалу

Крокодила

Сміттєвих кур

Запитання 5

Дайте однозначну відповідь ("Так"."Ні".).

В тропічному кліматичному поясі найбільшу площу займає зона пустель із річною кількістю опадів до 200-250 мм та інтенсивним випаровуванням (200-300 мм на рік).

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 6

Дайте однозначну відповідь ("Так"."Ні".).

На сході Центральної низовини з підвищенням зволоження зона чагарникових напівпустель змінюється зоною тропічних рідколісь, сухих лісів і саван.

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 7

Виберіть правильні відповіді.

До яких негативних наслідків призвела інтенсивна діяльність людини?

варіанти відповідей

Зникли деякі види кенгуру, сумчастого вовка, вомбатів.

Вирубано великі масиви лісів, і ці площі використовуються як пасовища.

Часті пожежі знищують багато трав’яного покриву

На материку створено природоохоронні території.

Висаджуються саджанці дерев.

Запитання 8

Виберіть хибну відповідь.

Які природоохоронні території створено на материку?

варіанти відповідей

Національний парк Косцюшко

Парк Грейт-Вікторія-Дезерт

Підводний парк Великого Бар’єрного лісу

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест