1. Метод графічної шкали оцінок як метод оцінювання персоналу передбачає:
2. Центрострімкий тип кар’єри передбачає просування працівника:
3. Модель кар’єри «Трамплін» характеризується тим, що:
4. Посадова інструкція - це:
5. Процес оцінювання персоналу включає такі етапи:
6. Метод біхевіористичної шкали як метод оцінювання персоналу передбачає:
7. Стратегія менеджменту персоналу, що відповідає стратегії лідерства в низьких витратах, орієнтується на:
8. Конфлікти в організаціях проходять декілька стадій:
9. Трудовий договір – це:
10. До системи якісних показників, що характеризують ефективність менеджменту персоналу, належить рентабельність товарної продукції, яка розраховується через співвідношення:
11. Персонал організації – це:
12. Які виділяють дві основні категорії персоналу за участю їх у процесі виробництва?
13. Колективний договір – це:
14. Під стратегією та політикою менеджменту персоналу організації розуміють:
15. За рівнем усвідомлення правил і норм, що лежать в основі кадрових заходів, та безпосереднього впливу апарату управління на кадрову ситуацію, політика менеджменту персоналу може бути:
16. До ресурсного забезпечення менеджменту персоналу належать:
17. Правила внутрішнього трудового розпорядку – це:
18. Особова справа – це:
19. Внутрішньоорганізаційна трудова кар’єра може бути:
20. До основних процесів руху персоналу відносять:
21. Методи управління базуються на розподілі, регламентуванні та використання прав, обов’язків і відповідальності структурних підрозділів організації та посадових осіб:
22. Загальна потреба підприємства в кадрах визначається за такими показниками:
23. Визначення „кількість працівників або підрозділів, що підпорядковані одному або декільком керівникам” характеризує:
24. Укомплектованість кадрового складу оцінюється:
25. Відрядна оплата праці – це:
26. Тарифна система оплати праці – це:
27. Чисельність адміністративно-управлінського персоналу розраховують:
28. Поточна оцінка ділових якостей працівника дає змогу:
29. Стратегія менеджменту персоналу, що відповідає стратегії диференціації, орієнтується на:
30. За орієнтацією на власний або зовнішній персонал політика менеджменту персоналу може бути:
31. Реактивна політика менеджменту персоналу передбачає:
32. Стратегія менеджменту персоналу, що відповідає стратегії скорочення, орієнтується на:
33. До основних напрямів філософії та практики бюрократичної моделі менеджменту персоналу належить:
34. Стиль компромісу щодо розв’язання міжособистісних конфліктів передбачає, що:
35. До методів професійного відбору персоналу відносять:
36. До групи прямих витрат роботодавців на персонал (вартість робочої сили) відносять:
37. Метод «ессе» як метод оцінювання персоналу передбачає:
38. До позитивних наслідків руху персоналу у організації належать:
39. Показник загальної продуктивності організації розраховують через встановлення співвідношення:
40. До негативних наслідків плинності персоналу у організації належать:
41. Алфавітна книга – це:
42. Методи управління ґрунтуються на врахуванні та використанні соціальних потреб та інтересів індивідів і колективів; вони спираються на поведінкову психологію людей у сфері спільної праці:
43. За превентивної політики менеджменту персоналу керівництво організації:
44. Принципова відмінність керівників від спеціалістів полягає у:
45. Філософія підприємства – це:
46. Система роботи з персоналом організації включає такі підсистеми:
47. Стратегія менеджменту персоналу, що відповідає стратегії помірного зростання, орієнтується на:
48. До зовнішніх факторів політики менеджменту персоналу відносять:
49. Горизонтальний тип кар’єри передбачає просування працівника
50. Стиль співробітництва щодо розв’язання міжособистісних конфліктів полягає у тому, що:
51. Контроль за виконанням колективного договору, угоди здійснюється:
52. Обов’язковими складовими преміальної системи мають бути:
53. Добовий режим праці й відпочинку охоплює:
54. Кожен працівник, що наймається на роботу, має бути ознайомлений з:
55. Методи управління, що засновані на владних, розпорядчих, наказових способах впливу на персонал:
56. Підприємство, яке проводить заміщення на ключових посадах з числа своїх працівників, здійснює:
57. Атестація працівників буває таких видів:
58. Сукупність прав, обов'язків і відповідальність працівника, що визначається його трудовими функціями і межами компетенції – це:
59. Соціальну структуру персоналу організації характеризує:
60. Робочий час як міра кількості праці - це:
61. Відкрита політика менеджменту персоналу застосовується, коли керівництво організації:
62. Положення про структурний підрозділ - це:
63. Оцінювання персоналу - це:
64. Штатно-посадова книга (штатний формуляр) – це:
65. До внутрішніх джерел залучення персоналу у організацію відносять:
66. Вертикальний тип кар’єри передбачає просування працівника
67. Метод алфавітно-числової шкали як метод оцінювання персоналу передбачає:
68. Держава в соціальному партнерстві виконує багатоманітні функції:
69. Методи управління на врахуванні й використанні економічних інтересів індивідуальних, групових, колективних:
70. Правовий акт, який регулює трудові, соціально-економічні та професійні відносини між роботодавцем та найманими працівниками підприємства:
71. Коефіцієнт плинності кадрів розраховується:
72. До теорії мотивації, яка включає п’ять груп потреб, розміщених ієрархічно (1 - фізіологічні потреби, 2 - потреби в безпеці і впевненості в майбутньому, 3 – потреби в належності до певної соціальної групи, 4 – потреби визнання й поваги, 5 – потреби в самовираженні), відноситься:
73. До основних функцій менеджера з персоналу у сфері стратегічного і оперативного управління належить:
74. Соціальне партнерство – це:
75. Метод оцінювання персоналу – управління за цілями передбачає:
76. До системи якісних показників, що характеризують ефективність менеджменту персоналу, належить рентабельність реалізованої продукції, яка розраховується через співвідношення:
77. Стратегія менеджменту персоналу, що відповідає стратегії зростання, орієнтується на:
78. Модель кар’єри «Драбина» характеризується тим, що:
79. Модель комплексної оцінки персоналу охоплює такі групи характеристик:
80. Річний режим праці й відпочинку визначає:
81. У процесі регулювання трудової діяльності персоналу використовують такі методи управління:
82. До складових процесу розвитку персоналу організації відносяться:
83. До методів аналізу ефективності використання робочого часу належать:
84. До особової справи працівника не входять документи:
85. Для оцінки соціальної ефективності управління персоналом використовується наступний показник:
86. Особлива форма винагороди за творчі успіхи в роботі, за виконання завдань особливого значення це:
87. Погодинна оплата праці:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома