Урок №10. І. С. Бах. Клавірні твори.

Додано: 13 листопада 2022
Предмет: Музичне мистецтво, 3 клас
Тест виконано: 21 раз
7 запитань
Запитання 1

Які три новаторські ідеї були у І.С.Баха?

варіанти відповідей

Він поєднував клавесин зі скрипкою, віолончеллю, флейтою, органом, хором, чим стверджував клавесин як ансамблевий інструмент.

 Він адаптував у клавірну музику органі та оркестрові жанри, розширив сферу образів, реформував клавірну техніку (ввів п’ятипальцеву гру, штрих легато)

написав понад 1000 творів у всіх існуючих тоді жанрах, ввів у церковну музику орган та мішаний хор, придумав поліфонію

Запитання 2

Які твори  поліфонічного складу вивчаються учнями у школі?

варіанти відповідей

менуети, канони, маленькі прелюдії, інвенції

сонати, етюди, танці

варіації, пісні, п'єси 

Запитання 3

Які ще є поліфонічні твори для клавіру, складніші за виконанням, які написав І.С.Бах?

варіанти відповідей

Симфонії та концерти

6 «Англійських та 6 «Французьких» сюїт, два томи «Добре Темперованого Клавіру».

«Клавірна книжечка Вільгельма Фрідемана», два «Нотні зошити для Анни Магдалени Бах», 15 дво- та триголосних інвенцій. 

Запитання 4

 За яким принципом написані інвенції?

варіанти відповідей

підголосочна поліфонія

контрастна поліфонія

імітаційна поліфонія

Запитання 5

Коли і де виникла сюїта?

варіанти відповідей

сформувалась у Франції наприкінці ХУІст.

сформувалась в Англії  наприкінці ХУІІст.

сформувалась у Німеччині наприкінці ХУІст.

Запитання 6

Назвіть чотири основні частини (танці) сюїти

варіанти відповідей

менует, гавот, буре, ригодон

менует, гопак, вальс, полонез

алеманда, куранта, сарабанда, жига.

Запитання 7

Якими частинами  Бах розширив межі сюїти?

варіанти відповідей

танцями - алеманда, куранта, сарабанда, жига, а також нетанцювальні частини – арія, рондо, прелюдія. 

танцями - менует, гавот, буре, ригодон, а також нетанцювальні частини – арія, рондо, прелюдія. 

танцями - менует, гопак, вальс, а також нетанцювальні частини – арія, рондо, прелюдія. 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест