Курс на суцільну колективізацію сільського господарства проголошено
Що з указаного нижче розкриває суть політики колективізації сільського господарства України, здійснюваної в 1930-х роках?
1. збереження та державне стимулювання приватного селянського господарства
2. масове створення колгоспів шляхом примусового усуспільнення землі, реманенту, худоби
3. утвердження соціалістичного господарювання й державної власності на засоби виробництва
У яких уривках з історичних джерел відображено особливості життя українського суспільства в 1930-х роках?
1. «Загальні збори бідноти… виносили постанови про відібрання у куркулів усіх засобів виробництва. Намічали день розкуркулення й розподіляли актив бідняків по господарствам куркулів. В зазначений термін актив приходив до куркуля та описував усе його майно».
2. «Опір набув великого поширення. Зброя, яка залишалася з воєнних часів, стала умовою для розгортання партизанської війни. Партизанські загони швидко розгорталися в лісовій та лісостеповій зонах суцільної колективізації».
3. «Адміністрування, перегини по відношенню до середняків, штучне насадження колгоспів, методи насильства не тільки щодо середняка, а й бідноти набули характеру системи…»
Установіть відповідність між явищем періоду радянської модернізації та його наслідком.
колективізація
Установіть відповідність між визначеннями та поняттями, що характеризують соціально-економічне життя УСРР в 1920 – 1930-х рр..
об'єднання селянських господарств у великі підприємства шляхом примусового усуспільнення землі, реманенту та худоби
Які верстви українського суспільства зникають наприкінці 1930-х років?
Які судження щодо зображеного плаката є правильними?
Установіть відповідність між подією та роком, коли вона відбулася.
початок насильницької колективізації
Установіть відповідність між подією та роком, коли вона відбулася.
судовий процес у «Шахтинській справі»
Установіть відповідність між подією та наслідком.
початок насильницької колективізації
Що було характерним для процесу колективізації в УСРР?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома