У якій країні в 1920-1930-ті рр. діяли Український вільний університет і Українська аграрна академія?
Що стало наслідком події, описаної в спогадах Є. Петрушевича: «Перебуваючи в Парижі на Раді послів Антанти, я сказав: “Іменем Національної Ради Східної Галичини як легального представництва українського населення Східної Галичини виступаю проти такого рішення Конференції Амбасадорів від 14 березня 1923 року, та заявляю, що українське населення ніколи не погодиться з пануванням Польщі”...»?
У якому уривку з історичного джерела відображено один із заходів, спрямованих на асиміляцію українців у 1920–1930-х роках?
Історик Я. Грицак у праці «Нариси історії України» зазначив:
«...Політика стосовно національних меншин стала пробним каменем для демократичного устрою тих держав, які виникли в Центральній та Східній Європі після Першої світової війни».
Яка країна, на думку автора та більшості істориків, у період 1920-х - 1930-х рр. стала «єдиною, яка більш-менш задовільно склала цей іспит на демократію...» стосовно українців?
Український таємний університет у 1920-ті рр. діяв на території
Саморозпуск уряду ЗУНР в 1923 р. став наслідком визнання країнами Антанти входження до складу Польщі
Освітня політика якої держави в 1920-ті рр. призвела до ліквідації на українських землях українськомовних шкіл?
Факти біографії якого історичного діяча наведено в уривку джерела: «Одночасно з роботою в Таємному університеті... стає членом Головної управи товариства "Просвіта", ...із середини 1920-х років виступає одним із фундаторів Українського національно-демократичного об'єднання (УНДО) – найпотужнішої західноукраїнської парламентської партії 1920-х – 1930-х рр. ...»?
Укажіть спільну ознаку картин, репродукції яких наведено.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома