Що означає поняття «маркетинг»?
Що становлять об’єкти маркетингу?.
До яких сфер діяльності належить маркетинг?
Що таке попит?
На чому слід наголошувати при розробленні системи елементів маркетингу?
Що означає поняття «кінцевий споживач»?
Яке місце в маркетингу посідає ринок продавця?
В яких ринкових ситуаціях спостерігається конкуренція продавців?
Які потреби належать до духовних?
Яку концепцію маркетингу слід використовувати на ринку, де пропозиція перевищує попит?
Яка з наведених орієнтацій комерційної діяльності відповідає сучасній концепції маркетингу?
У чому полягає мета маркетингової діяльності підприємства?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома