Урок №53-54 (04.04.2023). Тема: Знаходження максимального і мінімального значень в одновимірному масиві. Практична робота № 10. «Пошук значень в одновимірному масиві».

12 запитань
Запитання 1

Визначте результат виконання фрагмента програми:

a = [3, 5, 8, 7, 6]

p=1

for i in range(len(a)): 

   if a[i] <=5:

     p = p * a[i]

print(p)

варіанти відповідей

15

3

18

25

Запитання 2

Визначте результат виконання фрагмента програми:

a = [3, 5, 8, 7, 6]

s=0

for i in range(len(a)): 

  if i%2 == 0:

     s = s + a[i]

print(s)

варіанти відповідей

15

14

16

17

Запитання 3

Визначте результат виконання фрагмента програми:

a = [3, 5, 8, 7, 6]

s=0

for i in range(len(a)): 

   if a[i]<6:

     s = s + a[i]

print(s)

варіанти відповідей

14

8

29

17

Запитання 4

Вкажіть призначення фрагменту програми

a = [3, 5, 8, -7, 6]

for i in range(len(a)): 

  if a[i]<0: 

     a[i] = 0 

print(a)

варіанти відповідей

Визначення кількості від’ємних елементів масиву

Знаходження суми від’ємних елементів масиву

Заміна нулями від’ємних елементів масиву

Подвоєння значень елементів масиву

Запитання 5

Вкажіть призначення фрагменту програми

a = [3, 5, 8, -7, 6]

for i in range(len(a)): 

   a[i] = a[i]*2

print(a)

варіанти відповідей

Визначення кількості від’ємних елементів масиву

Знаходження суми від’ємних елементів масиву

Заміна нулями від’ємних елементів масиву

Подвоєння значень елементів масиву

Запитання 6

Вкажіть призначення фрагменту програми

a = [3, 5, 8, -7, 6]

s = sum(a)

print(s)

варіанти відповідей

Знаходження суми елементів масиву

Знаходження суми від’ємних елементів масиву

Заміна нулями від’ємних елементів масиву

Подвоєння значень елементів масиву

Запитання 7

Вкажіть призначення фрагменту програми

a = [3, 5, 8, -7, 6]

for i in range(len(a)): 

   a[i] = -a[i] 

print(a)

варіанти відповідей

Знаходження суми елементів масиву

Заміна від’ємних елементів масиву додатними, а додатні від'ємними

Заміна нулями від’ємних елементів масиву

Подвоєння значень елементів масиву

Запитання 8

Вкажіть призначення фрагменту програми

a = [3, -5, 8, -7, 6]

k = 0 

for item in a: 

  if item <0: 

    k = k+1 

print('k =', k)

варіанти відповідей

Визначення кількості від’ємних елементів масиву

Визначити кількість додатних елементів списку

Знайти суму додатних елементів списку

Знайти добуток ненульових елементів списку

Запитання 9

Вкажіть призначення фрагменту програми

a = [2, -3, 1, 6, -5]

suma = 0

for item in a: 

  if item>0: suma = suma + item 

print ('suma = ', suma) 

варіанти відповідей

Визначення кількості від’ємних елементів масиву

Визначити кількість додатних елементів списку

Знайти суму додатних елементів списку

Знайти добуток ненульових елементів списку

Запитання 10

Вкажіть призначення фрагменту програми

a = [2, 0, 2, 6, 0]

dobutok = 1

for item in a:

   if item != 0: dobutok = dobutok*item 

print('dobutok = ', dobutok) 

варіанти відповідей

Визначення кількості від’ємних елементів масиву

Визначити кількість додатних елементів списку

Знайти суму додатних елементів списку

Знайти добуток ненульових елементів списку

Запитання 11

Вкажіть призначення фрагменту програми

a = [3, 5, 8, -7, 6]

k = 0

for item in a: 

   if item >0: 

     k = k+1 

print('k =', k) 

варіанти відповідей

Визначення кількості від’ємних елементів масиву

Визначити кількість додатних елементів списку

Знайти суму додатних елементів списку

Знайти добуток ненульових елементів списку

Запитання 12

Скільки разів виконається цикл for i in range(11)?

варіанти відповідей

жодного

1

11

не знаю

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест