Назвіть наймогутніший духовно-рицарський орден, що діяв в Балтії.
В якому році відбулась Грюнвальдська битва?
Який князь в середині ХІІІ ст. об'єднав литовців під своєю владою?
Хто став засновником литовської династії?
Оберіть умови, що були в основі Кревської унії.
Чому з XVI ст. на карті світу перестала існувати Угорщина?
Який з перелічених орденів був німецьким?
Верховна влада у Московській державі належала ...
Брати - проповідники християнства, слов'янські просвітителі, творці слов'янської абетки
Встановіть відповідність.
1) Угорське королівство, 2) Польське королівство, 3) Велике князівство Литовське, 4) Московська держава;
А) Казимир ІІІ, Б) Ольгерд, В) Батий, Г) Іштван І, Д) Іван ІІІ
Визначте варіанти відповідей, які стосуються культури Османської імперії.
Визначіть зайве поняття.
Візир, диван, віче, яничари.
Розмістіть у хронологічній послідовності.
А) гуситські війни, Б) битва на Косовому полі, В) хрещення Польщі, Г) захоплення Новгорода Московським князівством.
Впізнай особу.
Ректор Празького університету, вчений, мислитель.На церковному соборі був звинувачений у єресі та засуджений до спалення.
Як величали правителя Китаю?
Як називали чиновників у Китаї?
З яких верств суспільства формувалися воїни - самураї у Японії?
Як називалися великі групи суспільства в Індії?
Яка релігія сформувалася в Індії в 1 тис. н.е.?
Ян Гус і його прибічники виступали:
Де відбулася битва між турками і сербо-боснійськими рицарями?
Верховна влада в Османській імперії належала:
Держава, де існував поділ на варни і касти:
Вкажіть держави, між якими було укладено Кревську унію:
Унія - це...
Хто з цих історичних осіб був одним з лідерів гуситського руху?
Виберіть з переліку ті слова,що характеризують Велике Князівство Литовське
7. У якому році хан Тохтамиш спалив Москву?
9. Хто був першим правителем Османської імперії?
11. Яка релігія була найпоширенішою у Китаї?
10. У якому році турки захопили Константинополь?
12. Військового правителя Японії називали
4. У яку частину світу здійснив подорож Марко Поло?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома