Урок тематичного контролю "Держави Азії та Латинської Америки"

Додано: 15 березня 2022
Предмет: Всесвітня історія, 10 клас
Тест виконано: 406 разів
12 запитань
Запитання 1

Дайте однозначну відповідь ("Так"."Ні".).

Рух за Народний фронт у Латинській Америці мав яскраве антифашистське та антиолігархічне забарвлення, й був спрямований проти реакційних профашистських течій серед представників місцевої влади, котра надихалася прикладом європейського фашизму

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 2

Дайте однозначну відповідь ("Так"."Ні".).

1935 р. - встановлення диктаторського режиму на Кубі.

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 3

Дайте однозначну відповідь ("Так"."Ні".).

1918 р. - захоплення в Нікарагуа влади А. Самосою.

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 4

Виберіть хибну відповідь.         

Особливості політичної системи Туреччини:

варіанти відповідей

державу очолював президент

вищим органом влади був однопалатний меджліс, з депутатів якого президент призначав прем’єра

конституція, прийнята 30 квітня 1927 р., декларувала всі головні демократичні права і свободи

впроваджено цивільний шлюб, ліквідовано багатошлюбність

вибори до парламенту були двоступеневими, за мажоритарною системою

дійснено перехід на європейський одяг, європейський календар і літочислення

латинізована абетка заступила арабську

жінки з 1930 р. отримали право обирати й бути обраними до муніципальних органів влади, а з 1934 р. - також і до меджлісу

Запитання 5

Виберіть правильну відповідь.         

Декларацію незалежності Туреччини, яка містила заклики до знищення всіх перешкод для розвитку країни, передусім привілеїв держав Антанти, було прийнято у...

варіанти відповідей

1917 р.

1918 р.

1919 р.

1920 р

Запитання 6

Виберіть правильну відповідь.     

  Хто є автором вислову: «Ті, хто воюють мечем, рано чи піздно терплять поразку від тих, хто воює сохою».

варіанти відповідей

  Ататюрк Мустафа Кемаль

Чан Кайші

Махатма Ганді

Запитання 7

Виберіть хибну відповідь.         

Законом про управління Індією (або реформа Монтегю-Челмсфорда) передбачалося:...


варіанти відповідей

символічне розширення складу виборців до центральної та законодавчої асамблеї країни (загалом від 1 до 3 % дорослого населення)

надання індійцям місць у виконавчих радах при віце-королі та губернаторах провінцій для отримання посад міністрів охорони здоров’я, освіти й деяких інших другорядних посад колоніальної адміністрації

ліквідацію контролю англійців над фінансами, армією, поліцією

запровадження виборчої системи за релігійними куріями, щоб роз’єднати і протиставити індусів і мусульман.

Запитання 8

Виберіть правильну відповідь.         

Кампанія громадянської непокори в Індії супроводжувалася ...

варіанти відповідей

бойкотуванням російських товарів, закриттям лавок і магазинів, відмовою від праці в російських установах і т. ін.

бойкотуванням англійських товарів, закриттям лавок і магазинів, відмовою від праці в англійських установах і т. ін.

Запитання 9

Дайте однозначну відповідь ("Так"."Ні".).

ІНК під керівництвом Ганді перетворився на масову політичну організацію, а сам він набув своєю діяльністю незаперечного авторитету й широкої популярності серед народу, що прозвав Ганді Махатмою («великою душею»).

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 10

Виберіть хибну відповідь.      

  Особливості економічного розвитку Японії:.. 

варіанти відповідей

потужний розвиток військової галузі

скоротилися прибутки японських монополій, які збагатилися за рахунок воєнних замовлень, а також втратили можливість розширити виробництво товарів для збуту за кордон

валовий національний продукт за 1914-1919 рр. збільшився в 5 разів.

Запитання 11

Виберіть правильну відповідь.         

Початок захоплення Японією Маньчжурії

варіанти відповідей

вересень 1930 р. 

вересень 1931 р. 

вересень 1932 р. 

Запитання 12

Виберіть правильну відповідь.         

 «Рух 4 травня»...

варіанти відповідей

масовий виступ у Пекіні та інших містах Китаю проти підписання Версальського договору, який закріпляв основи світової геополітики після Першої Світової війни.

масовий виступ у Токіо та інших містах Японії проти підписання Версальського договору, який закріпляв основи світової геополітики після Першої Світової війни.

масовий виступ у Делі та інших містах Індії проти підписання Версальського договору, який закріпляв основи світової геополітики після Першої Світової війни.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест