Чому люди не змогли продовжити будівництво вежі, про яку написано у вправі 1?
Види мовленнєвої діяльності
Рух тіла, що супроводжує людську мову або змінює її - це...
Рухи м’язів обличчя, що виражають внутрішній стан людини - це
Який вид мовленнєвої діяльності виконує Павло з діалогу вправи 2,
Який вид мовленнєвої діяльності виконує Ігор Михайлович з вправи 2?
Який вид мовленнєвої діяльності виконує автор підручника у ситуації з вправи 2?
Який вид мовленнєвої діяльності виконуєш ти у ситуації з вправи 2?
Однакове значення у тексті вправи 3 мають всі слова, окрім
Курсивом (нахиленими літерами) у тексті вправи 3 виділено...
На місці крапок в останньому абзаці має бути слово...
До НЕмовленнєвих засобів належить
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома