Основними ознаками фольклору є
До родинно-побутових пісень НЕ належать
Вкажіть художні засоби, вжиті в рядках:
"Ой візьму я кріселечко,
Сяду край віконця,
І ще очі не дрімали,
А вже сходить сонце"
Вкажіть художні засоби, вжиті в рядках:
"Сонце низенько,
Вечір близенько,
Спішу до тебе,
Моє серденько"
У пісні "Цвіте терен, цвіте терен" звучить мотив
Зіставлення явищ природи з людськими почуттями називають
Балада - це
Визначальними рисами народних балад є
Метафоричне зображення смерті як одруження використано у творі
Рядки
Сонце низенько, вечір близенько,
Вийди до мене, моє серденько!
Ой вийди, вийди, та не барися,
Моє серденько, розвеселися
узято з
У рядках
"Де матінка плаче,
Там Дунай розлився"
вжито
Найдавніша датована рукописна пам’ятка церковнослов’янської мови Київської держави - це...
Хто здійснив перший переклад Біблії сучасною українською мовою?
Про що йдеться в Старому Заповіті Біблії?
Про що йдеться в Новому Заповіті Біблії?
У легенді про Вавилонську вежу порушені всі названі проблеми, ОКРІМ...
Кульмінацією "Легенди про Мойсея" є такий епізод...
Яка пам'ятка називалась давньою енциклопедією, що містила близько 380 статей щонайменше 40 авторів, відомості з богослов'я, філософії, історії, медицини, біології, географії та багатьох інших галузей знання?
Оберіть НЕПРАВИЛЬНЕ твердження про «Повість минулих літ».
В уривку зі "Слова про похід Ігорів" "Сонце йому тьмою путь заступало; ніч, стогнучи йому грозою, птиць збудила" йдеться про
Про київського князя Святослава («Слово про похід Ігорів») йдеться в рядку
«Хочу голову свою положити або попити шоломом з Дону», - заявляє герой «Слова про похід Ігорів»
Портрет «Стоїш ти в обороні, прищеш на воїв стрілами, гримиш об шоломи мечами харалужними. Куди тур поскочив, своїм золотим шоломом посвічуючи, там і лежать поганії голови половецькії. Поскіпані шаблями гартованими шоломи оварськії тобою, яр-туре» стосується героя «Слова про похід Ігорів»
Виберіть рядок, у якому правильно подано сюжетний ланцюжок "Слова о полку Ігоревім"
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома