Усні та письмові прийоми обчислення

Додано: 6 листопада 2023
Предмет: Математика, 5 клас
10 запитань
Запитання 1

Обчисліть у зручний спосіб: (338+145) - 45 =

варіанти відповідей

= 338 - (145 - 45) = 338 - 100 = 238

= (338 - 45) + (145 - 45) = 293 + 100 = 393

= 338 + (145 - 45) = 338 + 100 = 438

= (338 - 45) + 145 = 438

Запитання 2

Розкладіть число 2 012 207 на суму розрядних доданків

варіанти відповідей

2 000 000 + 100 000 + 2 000 + 200 + 7

2 000 000 + 10 000 + 2 000 + 200 + 7

2 000 000 + 10 000 + 2 000 + 20 + 7

200 000 + 10 000 + 2 000 + 200 + 7

Запитання 3

Знайди значення виразу зручним способом: 12 567 - (567 - 472) =

варіанти відповідей

= (12 567 + 567) + 472 = 13 134 + 472 = 13 606

= (12 567 - 567) - 472 = 12 000 - 472 = 11 528

= (12 567 + 472) - 567 = 13 039 - 567 =12 472

= (12 567 - 567) +472 = 12 000 + 472 = 12 472

Запитання 4

Знайди значення виразу використовуючи розподільний закон: 176*4 =

варіанти відповідей

= (100+76)*4 = 100*4+76 = 400 + 76 = 476

= (100+70+6)*4 = (100+70)+6*4 = 170+24=194

= (100+70+6)*4 = 100*4+70*4+6*4 = 400 + 280 + 24 = 704

= (44*4)*4= 44 * 16 = 704

Запитання 5

Знайди значення виразу використовуючи правило ділення суми на число: 176 : 4 =

варіанти відповідей

= (120 + 56) : 4 = 120 : 4 + 56 : 4 = 30 + 14 = 44

= (120 + 56) : 4 = 120 + (56 : 4) = 120 + 14 = 134

= (120 + 56 ) : 4 = (120 : 4) + 56 = 30 + 56 = 86

= (44 * 4) : 4 = 44 : 4 * 4 = 11 * 4 = 44

Запитання 6

Застосовуючи основну властивість части вибери частки рівні даній - 24 : 6

варіанти відповідей

48 : 8

48 : 12

12 : 3

12 : 2

Запитання 7

Вкажіть остачу, виконавши ділення з остачею 607:48

варіанти відповідей

12

30

31

29

Запитання 8

Знайдіть ділене, якщо дільник - число 48, неповна частка - 12, а остача - 31

варіанти відповідей

124

576

35

607

Запитання 9

Виконайте множення: 3 км 200 м *6

варіанти відповідей

19 км 200 м

19 200 км

19 200

Запитання 10

Виконай ділення 75 м 24 см : 9 см

варіанти відповідей

836 см

836

8 м 36 см

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест