Усний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму ("Історія книжки")

Додано: 8 квітня 2021
Предмет: Українська мова, 5 клас
Тест виконано: 75 разів
10 запитань
Запитання 1

На чому писали люди, коли ще не було паперу?


варіанти відповідей

На камені, на стінах печер, на вояцьких щитах, на глині

На деревині

На стінах будинків, на асфальті

На піску, на корі дерев

Запитання 2

Для чого потрібен був віз ученому, який збирався в дорогу?

варіанти відповідей

Щоб швидше доїхати.

Щоб узяти із собою дві-три глиняні книжки.

Щоб узяти більше речей.

Щоб забрати всю роину.

Запитання 3

Що таке пергамент?


варіанти відповідей

Це назва міста.

Це назва місцевості, де винайшли папір.

Це папір зі шкіри. 

Це тонкий папір.

Запитання 4

 Коли люди навчилися робити справжній папір?


варіанти відповідей

Дві тисячі років тому.

Три тисячі років тому.

Тисячу років тому.

Ніхто цього не знає.

Запитання 5

У якому місті було вперше зроблено книжку з тонкої козячої шкіри?

варіанти відповідей

У стародавньому місті Пергам.

У стародавньому Римі.

У стародавньому місті Києві.

У місті Новгороді.

Запитання 6

Що означає слово рукописні?

варіанти відповідей

Написані від руки.

Надруковані на тонкому папері.

Написані на стіні.

Написані на телячій або козячій шкірі.

Запитання 7

До якого стилю мовлення відноситься цей текст?

варіанти відповідей

Науковий

Розмовний

Художній

Офіційно-діловий

Запитання 8

Визначте тип мовлення тексту.

варіанти відповідей

Опис

Роздум

Розповідь

Розповідь з елементами роздуму

Запитання 9

Текст-роздум складається із ...

варіанти відповідей

тези, доказів та висновку.

вступу, доказів та висновку.

тези, основної частини та висновку.

вступу, тези, доказів, основної частини та висновку.

Запитання 10

Визначте тему тексту.

варіанти відповідей

Розповідь про довгий шлях, який пройшло людство до створення сучасної книжки.

Розповідь про те, як винайшли папір.

Розповідь про те, скільки років створювали книжку.

Історія виникнення пергаменту.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест