«Перекачування коштів із села в місто» наприкінці 1920–1930-х рр. було одним із
Жертвою якої репресивної акції став академік Сергій Єфремов?
Постанова РНК УСРР про занесення на «чорну дошку» колгоспів за «злісне саботування хлібозаготівель» призвела до
Який із зображених радянських плакатів відображає суть документа, уривок із якого процитовано:«Це гасло [«техніка вирішує все»] допомогло нам створити найширшу технічну базу в усіх галузях діяльності... Це дуже добре. Але цього далеко і далеко недостатньо. Техніка без людей, які оволоділи технікою, мертва. Техніка на чолі з людьми, котрі оволоділи технікою, може й повинна творити чудеса. Ось чому тепер наголос має бути зроблений на працівниках, які оволоділи технікою...»?
Прочитайте уривок з історичного джерела та виконайте завдання.
«Експропріація непродуктивних класів, анулювання боргів, зосередження доходів від промисловості, держторгівлі (внутрішньої і зовнішньої) і всієї кредитної системи в руках держави – самі по собі дають можливість такого нагромадження всередині країни, яке забезпечує необхідний для соціалістичного будівництва темп розвитку індустрії».
В уривку вказано на
1932 р. кількість членів КП(б)У становила понад 500 тис. осіб, а в 1938 р. — близько 260 тис. осіб. Що зумовило скорочення чисельності Компартії України?
На картосхемі позначено області
«Закон про п'ять колосків» був складовою політики
Що було характерним для культурного життя України в 1930-ті рр.?
Що стало результатом державної політики в галузі культури в СРСР та УРСР наприкінці 1930-х рр.?
Укажіть характерні риси тоталітарного режиму в Українській РСР у 1930-х роках. Оберіть трі правильних відповіді
У якому рядку зазначена правильна послідовнісь подій
А ухвалення конституції УРСР
Б початок “Великого терору”
В перенесення столиці із Харкова до Києва
Г початок першої п’ятирічки
Який наслідок мала індустріалізація?
Який наслідок мала колективізація?
Який наслідок мали масові репресії?
Які наслідки мала так звана "культурна революція"?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома