Вкажіть основні напрями радянської модернізації суспільства: (4)
Позначте визначення, якому відповідає термін «індустріалізація»:
Позначте джерела індустріалізації: (3)
Вкажіть правильне твердження стосовно наслідків індустріалізації в Україні:
Позначте, коли радянська влада розпочала суцільну колективізацію:
Позначте, мету здійснюваної партійно-радянським керівництвом СРСР і УСРР у 1930-1931 рр. політики «ліквідації куркульства як класу»:
Вкажіть причини здійснення радянською владою суцільної колективізації: (4)
Вкажіть наслідки здійснюваної в 1930-х рр. в Україні суцільної колективізації: (3)
Вкажіть положення, що не свідчить про організований і штучний характер голодомору 1932-1933 рр.:
Вкажіть положення, що не свідчить про організований і штучний характер голодомору 1932-1933 рр.:
Вкажіть, яке з поданих понять є зайвим у цьому логічному ланцюжку:
Встановіть відповідність між визначеннями та поняттями, що характеризують соціально-економічне життя УСРР в 1920-1930-х рр.:
1) створення великого машинного виробництва в усіх галузях
господарства, насамперед, у промисловості
2) об’єднання селянських господарств у великі підприємства шляхом примусового усуспільнення землі, реманенту та худоби
3) форма господарювання в державних підприємствах на основі фінансової самостійності в умовах збереження централізованого керівництва
4) тверда норма обсягів натурального відрахування державі частки
продукції, виробленої селянськими господарствами
А) госпрозрахунок
Б) індустріалізація
В) денаціоналізація
Г) продподаток
Д) колективізація
Конституція Української РСР 1937 р. законодавчо закріплювала …
Вкажіть уривок зісторичнихджерел, в якомувідображеноособливостіжиттяукраїнськогосуспільства в 1930-х рр.
Позначте витяги з документів, які відображають особливості життя українського суспільства упродовж 1930-х років : (4)
У 1932 р. кількість членів КП(б)У становила понад 500 тис. осіб, а в 1938 р. – близько 260 тис. осіб. Що зумовило скорочення чисельності Компартії України:
Вкажіть характерну рису розвитку культури радянської України в 30-х рр. XX ст.:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома