Укажіть особливості процесу індустріалізації, здійснюваної в Україні в другій половині 1920-1930-х рр. (3 правильні відповіді)
Що стало наслідком форсованої індустріалізації, здійснюваної в Україні наприкінці 1920 - у 1930-х рр.?
Що стало наслідком розгортання в СРСР стахановського руху?
Якою була мета здійснення суцільної колективізації?
Коли було видано «Закон про п’ять колосків»?
Укажіть наслідки суцільної колективізації, здійснюваної в Україні в 1930-х рр..
1. утвердження державної власності на засоби виробництва в сільському господарстві;
2. стрімке зростання сільськогосподарського виробництва та матеріального добробуту колгоспного селянства;
3. запровадження госпрозрахунку, товарно-грошових відносин між державою та колгоспами й радгоспами;
4. «прикріплення» селян до сільської місцевості (колгоспів) безпаспортним статусом;
5. багатомільйонні демографічні втрати, підрив і деградація продуктивних сил села;
6. розширення мережі селянських збутових, споживчих, кредитних спілок і товариств.
Пропагандистською складовою якої політики партійно-радянського керівництва УСРР був зображений плакат?
Позбавлення майна заможних селян, їх депортація або виселення за межі району їхнього проживання - це процес ...
Із якою метою партійно-державне керівництво УСРР наприкінці 1920-х рр. розповсюджувало зображений плакат?
Яке місто було столицею УРСР в період 1932-1933 років.
Наслідки колективізації ...
Укажіть характерні риси тоталітарного режиму в Українській РСР у 1930-х роках.
Як називали нову буржуазію?
Яку назву мала валюта запроваджена більшовиками в 1922 році ?
Які твердження характеризують політику українізації, що здійснювалася в Україні в 1923 — на початку 1930-х pp.? (3 відповіді)
Жертвою якої репресивної акції став С. Єфремов?
Що було характерним для культурного життя України в 1930-ті рр.?
Що було характерним для культурного життя України в 1930-ті рр.?
1.Проведення політики «українізації».
2.Масове знищення культових споруд.
3.Початок русифікації української школи.
4.Запровадження обов’язкової середньої освіти.
5.Створення творчих літературно-мистецьких об’єднань та угрупувань.
6.Утвердження жорсткого ідеологічного контролю за діяльністю творчих спілок.
Який перелік назв і термінів стосується суспільного життя України 1930-х рр.?
А. З’ясуйте кому з діячів, зображених на фото, належать навписьменник, фундатор національного кінематографа, автор кінофільмів «Звенигора», «Арсенал», «Земля»
Б. Митець – монументаліст, графік, фундатор новаторської художньої школи в українському мистецтві 1920-х рр.
В. Актор, режисер, новатор українського театру, керівник мистецького об’єднання «Березіль»
Г. Прозаїк, поет, публіцист, засновник літературних об’єднань – «Гарт» (1923), «Урбіно» (1924), «ВАПЛІТЕ» (1926)
Д. Український економіст 1920-х рр., автор концепції економічної самодостатності УСРРедені факти біографії.
Політичний процес в СРСР, що започаткував широкомасштабні репресії в країні наприкінці 1920 — на початку 1930-х рр., увійшов в історію під назвою
Пам’ятка, зображена на фото, є частиною міської архітектури
Одним з місць поховання жертв «Великого терору» 1937–1938 рр. в Україні є
Хто став головною мішенню у справі СВУ?
1 Шахтинська справа
2 Справа УНЦ
3 Справа УВО
4 Справа СВУ
А «У центрі справи... було поставлено академіка М. Грушевського та членів ЦК УПСР»
Б «Для судового фарсу була навіть придумана, за безпосередньою участю Вишинського, нова стаття у Кримінальний Кодекс і введено нове юридичне поняття — «шкідництво»
В «Зрадники та негідники... чекали допомоги від німецько- японських фашистів і за допомогу готові були їм віддати Україну, Примор ’я на Далекому сході»
Г «ДПУ викликало одного зі співробітників академії, щоб розпитати, як в академії ставляться до «справи Єфремова». Той ніби відповів, що всі обурені, бо вважають увесь похід за чистий наклеп...»
Д «На початку 1933 року почалася справа..., у якій проходили три письменники — Олесь Досвітний, Сергій Пилипенко і Остап Вишня. Вони звинувачувалися в підготовці вбивства другого секретаря ЦК КП(б)У Павла Постишева й голови Раднаркому Власа Чубаря»
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома