Самостійна робота .Утворення осередків Другої світової війни. Створення блоку Берлін - Рим - Токіо. Політика "умиротворення" агресора та її крах.

22 запитання
Запитання 1

Коли і де розпочала роботу міжнародна конференція з обмежень морських озброєнь ?

варіанти відповідей

січень 1930 р. Берлін

січень 1930 р. Лондон

січень 1930 р. Женева

Жоден з варіантів не є правильним

Запитання 2

Яка подія відбулася в лютому 1932 р. ?

варіанти відповідей

Почалася Друга світова війна

Почала роботу конференція з обмежень морських озброєнь

Був проголошений мораторій на виплату репарацій

В женеві почала роботу конференція з роззброєння

Запитання 3

В якому році встановили мораторій на виплату репарацій?

варіанти відповідей

1930 р.

1929 р.

1931 р.

1932 р.

Запитання 4

В якому році почала роботу світова економічна конференція на якій вирішувалося питання про пожвавлення торгівлі ?

варіанти відповідей

1930 р.

1933 р.

1931 р.

1932 р.

Запитання 5

Коли Японія атакувала Маньчжурію ?

варіанти відповідей

восени 1929р.

восени 1930 р.

восени 1931 р.

восени 1932 р.

Запитання 6

Щодо яких територій мала перетензії Італія ?

варіанти відповідей

Англії

Франції

України

Ефіопії

Запитання 7

В якому році Німеччина вийшла з Ліги Націй ?

варіанти відповідей

жовтень 1932 р.

жовтень 1931 р.

жовтень 1930 р.

жовтень 1933 р.

Запитання 8

Коли Німеччина та Японія підписали Антикомінтернівський пакт ?

варіанти відповідей

25 листопада 1935 р.

25 листопада 1936 р.

25 листопада 1937 р.

25 листопада 1938 р.

Запитання 9

Коли утворилася вісь Берлін - Рим - Токіо ?

варіанти відповідей

6 листопада 1935 р.

6 листопада 1936 р.

6 листопада 1937 р.

6 листопада 1938 р.

Запитання 10

Женевська конференція 1932 р. завершилася

варіанти відповідей

задоволенням вимог усіх країн

безрезультатно

частковим задоволенням потреб деяких потреб

задоволенням вимог лише Німеччини

Запитання 11

 Ініціатором впровадження мараторію щодо виплати боргів та репарацій були

варіанти відповідей

СРСР

Японія

США

Франція

Запитання 12

Вперше в історії агресія залишалася безкарною у конфлікті

варіанти відповідей

Німеччини щодо Чехословаччини

Японії щодо Китаю

Італії щодо Ефіопії

Італії щодо Китаю

Запитання 13

Приєднати Австрію Німеччині завадила

варіанти відповідей

Англія      

Франція      

Італія       

Японія

Запитання 14

З якою метою створювалася «вісь» Берлін – Рим – Токіо?

варіанти відповідей

розподіл світу між собою

економічна допомога одна одній 

боротьба проти СРСР

боротьба проти США

Запитання 15

Прочитайте визначення й укажіть поняття, що відповідає його змісту:

«Політика поступок керівництва Великої Британії та Франції Німеччині у 30-х рр.»

варіанти відповідей

політика «заспокоєння»

політика «пацифікації»

політика «умиротворення»

політика «утихомирення»

Запитання 16

Визначте три причини провалу колективних дій проти агресора через Лігу Націй.

варіанти відповідей

здатність країн Заходу до колективних дій знизилася через взаємне суперництво

економічна криза

скрутне економічне становище

стабільний економічний розвиток

Запитання 17

Що стало підсумком політики "умиротворення"?

варіанти відповідей

аншлюс

суверенітет

анексія

бліцкріг

Запитання 18

Якуі країну було приєднано до Німеччини в результаті аншлюсу?

варіанти відповідей

Бельгія

Франція

Австрія

Данія

Запитання 19

Після Австріі наступним об'єктом нацистської агресіі стала ......

варіанти відповідей

Польща

Данія

Англія

Чехословаччина

Запитання 20

Яку область вимагала віддати Чехословаччину Німеччина?

варіанти відповідей

Богемія

Судети

Моравія

Запитання 21

Коли була підписана Мюнхенська угода?

варіанти відповідей

лютий 1938р.

березень 1938р.

вересень 1938р.

березень 1939р.

Запитання 22

Що змінилося у ставленні до Німеччини у політиків Англіі та Франціі у 1939р.?

варіанти відповідей

обмінялися зверненями про взаємну допомогу у випадку агресіі Німеччини

уряди Англіі та Франціі пішли на зближення з СРСР

посилили взаємні відносини з Німеччиною

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест