Узагальнення 1-2 розділ ( Основи теорії держави і права; Правовідносини, правопорушення та юридична відповідальність)

Додано: 15 листопада 2020
Предмет: Правознавство, 9 клас
Тест виконано: 215 разів
16 запитань
Запитання 1

Вкажіть вік, з якого можливе притягнення до адміністративної відповідальності:

варіанти відповідей

14 років

16 років

12 років

18 років

Запитання 2

Який із видів юридичної відповідальності указано неправильно?


варіанти відповідей

адміністративна

дисциплінарна

матеріальна

міждержавна

Запитання 3

Як називають конкретні життєві обставини, за яких виникають, змінюються або

припиняються правовідносини?


варіанти відповідей

об’єкти правовідносин

закони

юридичні факти

правові акти

Запитання 4

Визначити відповідність між назвами проступків та їх змістом:

1) Дисциплінарний А. Правопорушення, яке полягає в

невиконанні чи неналежному виконанні

зобов’язань або ж у заподіянні шкоди;

2) адміністративний Б. порушення трудових чи службових

обов’язків

3) матеріальний В. протиправна, винна (умисна або

необережна) дія чи бездіяльність,

що посягає на охоронювані законом

суспільні відносини і за своєю сутністю

має багато спільних ознак із злочином,

але є менш шкідливою

4) цивільний Г. порушення трудових чи службових

обов’язків, за якого підприємству,

установі, організації завдають майнової

шкоди.

варіанти відповідей

1-Б; 2-В; 3-А; 4-Г.

1-Б; 2-В; 3-Г; 4-А.

1-В; 2-Б; 3-А; 4-Г.

1-А; 2-Г; 3-Б; 4-В.

Запитання 5

Що охоплює поняття «зміст правовідносин»?

варіанти відповідей

об’єкт і суб’єкт правовідносин

суб’єктивні права і юридичні обов’язки

дії і події як юридичні факти

правові приписи

Запитання 6

Безкоштовний проїзд у громадському транспорті є правопорушенням і розглядається

варіанти відповідей

кримінальним кодексом   

адміністративним

трудовим

сімейним

Запитання 7

Яка з обставин виключає протиправність діяння?

варіанти відповідей

крайня необхідність

вчинення правопорушення у стані сп’яніння

вчинення правопорушення однією особою

усвідомлення особою протиправності свого діяння

Запитання 8

Порядок створення і організації вищих органів державної влади, визначає їхні повноваження, структуру, принципи взаємовідносин між ними, ступінь участі населення в їх утворенні.-це

варіанти відповідей

форма державного правління

форма державного устрою

форма політичного режиму

Запитання 9

Які є види монархій:

варіанти відповідей

східна деспотія

антична (рабовласницька)

феодальна

конституційна

західна деспотія

рабовласницька

Запитання 10

Який це зміст республіки?

Парламент і президента обирає народ. Очолює державу президент, він пропонує склад уряду, який обов’язко во має затвердити парламент, або

президент призначає уряд, а парламент погоджується з його складом.

варіанти відповідей

Парламентська республіка

Президентська республіка

Змішана республіка

Запитання 11

Ознакою права є -?

варіанти відповідей

формальна визначеність

держава

моральні норми

Запитання 12

документ, створений за взаємною домовленістю суб’єктів, що забезпечується державою - це

варіанти відповідей

правовий договір

Правовий звичай

Нормативно-правовий акт

Правовий прецедент

Запитання 13

сукупність норм права, що регулюють якісно однорідну сферу суспільних відносин певними методами.

варіанти відповідей

Галузь права

Норма права

Правовий інститут

Система права

Запитання 14

Який орган може ухвалити або скасувати закон чи окремі його положення.

варіанти відповідей

законодавчий

виконавчий

судовий

Запитання 15

правомірний захист особою як власних прав та інтересів, так і інтересів суспільства, держави, інших людей від суспільно небезпечного посягання через заподіяння певної шкоди тому, хто зазіхає на них.

варіанти відповідей

необхідна оборона

посягання

захист

крайня необхідність

Запитання 16

Який із наведених варіантів відповіді (буква) вказує на види юридичної відпові-

дальності?

1 матеріальна;

2 дисциплінарна;

3 карна;

4 кримінальна;

5 моральна.


варіанти відповідей

1, 2, 3

1, 2, 4

2, 3, 4

1, 2, 5

2, 3, 5

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест