Узагальнення

Додано: 25 травня 2023
Предмет: Біологія, 6 клас
Тест виконано: 42 рази
12 запитань
Запитання 1

Вкажіть основні відмінності голонасінних від покритонасінних:

варіанти відповідей

розмножуються спорами

відсутність квітки та плоду 

відсутність коренів

потребують воду для запліднення

Запитання 2

 Зазначте групу рослин, до якої належать пшениця, ячмінь, жито, рис, кукурудза:

варіанти відповідей

олійні культури


овочеві культури

зернові

ягідні

Запитання 3

 Участь в утворенні торфу беруть:

варіанти відповідей

папороті

хвойні

мохи

покритонасінні

Запитання 4

 Запліднення спорових рослин відбувається за участю:

варіанти відповідей

сонця

води

вітру

комах

Запитання 5

Статеве покоління у життєвому циклі вищих рослин називається:

варіанти відповідей

спорофіт

гаметофіт

спорангій

сперматозоїд

Запитання 6

До грунту зозулин льон кріпиться за допомогою:

варіанти відповідей

головного кореня

кореневища

ризоїдів

додаткових коренів

Запитання 7

Рослини за відношенням світла:

(декілька правильних відповідей)

варіанти відповідей

світлолюбні

тіневитривалі

тінелюбні

сокуленти

Запитання 8

Що таке мікориза?

варіанти відповідей

 одна з хвороб рослин, яку зумовлюють борошнисті гриби

взаємовигідне співжиття кореня бобових рослин з азотофіксуючими бактеріями

паразитування гриба на коренях рослини

взаємовигідне співжиття кореня рослин з грибницею

Запитання 9

Вкажіть, чому гриби не здатні до фотосинтезу:

варіанти відповідей

 вони живуть в грунті

паразитують на інших живих організмах

не мають хлоропластів

мають невеликі розміри

Запитання 10

Запилення -

 

варіанти відповідей

процес перенесення пилку на приймочку маточки

 процес перенесення маточки до пиляка

процес зливання спермія з яйцеклітиною

Запитання 11

Пиляк - це частина

варіанти відповідей

тичинка

квітконіжки

маточки

квітколоже

Запитання 12

Спосіб запилення у голонасінних

варіанти відповідей

тваринами

вітром

самозапилення

комахами

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест