узагальнення. 3D - графіка

Додано: 4 листопада 2020
Предмет: Інформатика, 9 клас
Тест виконано: 20 разів
21 запитання
Запитання 1

Сцена (віртуальний простір моделювання) у програмі Blender включає в себе такі категорії об'єктів

варіанти відповідей

матеріали

Джерела світла 

Віртуальні камери 

Геометрія

Палітра

Фотоапарати

Запитання 2

3D-графіка - це

варіанти відповідей

графіка, де базовим елементом є лінія, яка описується математичною формулою

галузь інформатики, що вивчає методи та прийоми обробки графічних зображень за допомогою комп'ютерної техніки

розділ комп'ютерної графіки, сукупність прийомів та інструментів, призначених для зображення об'ємних об'єктів. 

модель експерименту з екранною візуалізацією на комп'ютері 

Запитання 3

Дублювання об'єкта - це

варіанти відповідей

операція створення граней елементів

операція зглажування стиків між елементами

операція створення ребер елементів

операція створення копій елементів 

Запитання 4

Об'єкти, які є частинами групи, при їх виділенні завжди позначаються у програмі Blender

варіанти відповідей

зеленим контуром

синім контуром


червоним контуром

жовтим контуром

Запитання 5

Для одержання тривимірного зображення на площині потрібні такі кроки:

варіанти відповідей

 Моделювання, рендеринг, виведення

Моделювання, виведення, рендеринг

Введення, моделювання, виведення

Рендеринг, моделювання, виведення.

Запитання 6

Виберіть з переліку апаратні засоби комп'ютерної графіки:

варіанти відповідей

Принтер

Графічний редактор

Монітор

Плотер

Запитання 7

Які дії можна виконувати з об'єктом в 3D-побудові ?

варіанти відповідей

висвічування

переміщення

дублювання (клонування) 

копіювання 

 обертання 

сканування

Запитання 8

Програми для 3D-моделювання:

варіанти відповідей

Easy Paint Tool Sai

Paint 3D

Blender

Photoshop

Word

AutoCAD

Запитання 9

Побудова проекції відповідно до обраної фізичної моделі називається

варіанти відповідей

Рендеринг

Моделювання

Проектування

Виведення

Запитання 10

3D-моделювання це:

варіанти відповідей

Растрова графіка

Просторова графіка

Векторна графіка

Текстурування

Запитання 11

Які дії можна виконувати в режимі редагування?

варіанти відповідей

виділяти вершини, ребра, грані

переміщувати об'єкт

змінювати форму об'єкта

переміщувати окремі вершини об'єкта

Запитання 12

До примітивів у програмі Blender відносяться

варіанти відповідей

куб, сфера, тор

циліндр, тор, вектор

циліндр, конус, паралелограм

куб, сфера, прямокутник

Запитання 13

Створення тривимірної математичної моделі сцени і об'єктів в ній називається

варіанти відповідей

Рендеринг

Виведення

Малювання

Моделювання

Запитання 14

Який графічний об`єкт створено з пікселів?

варіанти відповідей

векторний

растровий

3 D

Запитання 15

Виберіть програми для 3D моделювання


варіанти відповідей

PAINT.NET


Google Sketchup


Скретч

Blender


Inkscape

Sweet Home

Запитання 16

Які дії можна виконувати з об'єктом в 3D-побудові ?

варіанти відповідей

Обертати

Копіювати

Переміщати

Видавлювати

Текстурувати

Запитання 17

Виберіть з переліку апаратні засоби комп'ютерної графіки:

варіанти відповідей

Принтер

Графічний редактор

Монітор

Плотер

цифрова фотокамера

програми розпізнавання графічних зображень

Запитання 18

Растрове графічне зображення складається з окремих маленьких квадратів, які мають назву: 

варіанти відповідей

растр

комірка

піксель

Запитання 19

Знайди растрове зображення

Запитання 20

Знайди векторне зображення

Запитання 21

Прокручування колеса миші


варіанти відповідей

Змінює масштаб

Поветрає сцену

Переміщує сцену

Показує перспективу

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест