Узагальнення і систематизація знань з теми "Ліквідація наслідків надзвичайної ситуації"

12 запитань
Запитання 1

Передбачений Конституцією України особливий правовий режим діяльності державних органів, органів місцевого та регіонального самоврядування, який тимчасово допускає встановлені Законом обмеження у здійсненні конституційних прав і свобод громадян, а також юридичних осіб і покладає на них додаткові обов'язки - це...

варіанти відповідей

цивільний захист

надзвичайний стан

потенційна небезпека

небезпечний стан

Запитання 2

Аварійно –рятувальні роботи в умовах радіоактивного забруднення включають в себе :

варіанти відповідей

ліквідація наслідків надзвичайної ситуації

розвідку зони забруднення та пошук постраждалих

розвідку зони забруднення та пошук постраждалих, локалізацію зони забруднення та джерел випромінювання, деблокування постраждалих, надання їм першої медичної допомоги та евакуація їх із зони забруднення, ліквідація наслідків надзвичайної ситуації.

локалізацію зони забруднення та джерел випромінювання, ліквідація наслідків надзвичайної ситуації

деблокування постраждалих, надання їм першої медичної допомоги та евакуація їх із зони забруднення

Запитання 3

Які із заходів є найбільш ефективними, щоб зменшити шкоду, задану навколишньому середовищу, суспільству, державі та кожній окремій особистості?

варіанти відповідей

регулярне проведення заходів щодо попередження небезпеки надзвичайних ситуацій

регулярне не проведення заходів щодо попередження небезпеки надзвичайних ситуацій

регулярне оповіщення населення щодо прибирання вулиць

регулярне проведення масових заходів

Запитання 4

Що необхідно зробити перед пошуком та звільненням людей із завалів? 


варіанти відповідей

Загасити пожежі.

Знеструмити лінії електромереж. 

Закрити люки

Вимкнути системи газо-, теплозабезпечення.

Вимкнути системи водозабезпечення та каналізації.

Запитання 5

Які з перечислених служб входять до цивільного захисту?

варіанти відповідей

спеціалізовані служби цивільного захисту 

аварійно-рятувальні служби 

оперативно-рятувальна служба цивільного захисту 

заклади відпочинку

Запитання 6

Яких загальних правил потрібно дотримувати для скорочення часу розшуку постраждалих? 

варіанти відповідей

Послідовність вибору об’єктів для ведення пошуку заснована на принципі від простого до складного.

Послідовність вибору об’єктів для ведення пошуку заснована на принципі від складного до простого .

Визначаючи місця найбільш вірогідного перебування постраждалих

Пошук вести в тиші як мінімум парами.

Найперше визволяють живих.

Розшук постраждалих триває, доки не буде визначено, що в зоні НС не залишилося ні живих, ні загиблих.

Запитання 7

Які основні методи пошуку постраждалих ви знаєте? 

варіанти відповідей

Візуальний.

Акустичний 

Спостереження 

Зондування 

Опитування очевидців 

Пошук з повітря 

Пошук з використанням спеціальних приладів 

Пошук з використанням тварин. 

Запитання 8

 Вкрай небезпечними стихійними лихами природного походження є:

варіанти відповідей

Зони хімічного забруднення.

Зони біологічного зараження.

Урагани.

ДТП.

Запитання 9

 У будинку, що горить слід:

варіанти відповідей

Залишити ввімкненими рубильник або вимикач.

Вийти самому, за можливості вивести дітей, людей похилого віку, інвалідів. 

Дихати через зволожену тканину.

Виходити із осередку пожежі необхідно в той бік, звідки віє вітер.

Запитання 10

 Особиста безпека під час повені полягає у наступних діях:

варіанти відповідей

Перебуванні на підвищеннях.

Знятті верхнього одягу та взуття, опинившись у воді.

Користуванні електроприладами. 

Використанні плавальних засобів.

Запитання 11

На поширення радіоактивних продуктів впливають:

варіанти відповідей

Дощ.

День.

День тижня.

Напрямок вітру. 

Ніч

Запитання 12

Що відіграє вирішальне значення у виживанні людей під час аварій на хімічних підприємствах?

варіанти відповідей

Якість надання домедичної допомоги.

Кількість робітників на підприємстві.

Час надання домедичної допомоги. 

Кількість медичних працівників на підприємстві.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест