Узагальнення "ЛЮДИНА В ПРИРОДІ, СУСПІЛЬСТВІ, ГРОМАДІ, ДЕРЖАВІ"

Додано: 12 травня
Предмет: Історія України, 6 клас
8 запитань
Запитання 1

Для чого у школах запроваджуються правила поведінки?

варіанти відповідей

 щоб перебування учнів у школі було безпечним і комфортним для усіх

щоб обмежити свободу учнів

 щоб зробити дітей слухняними

Запитання 2

Особистістю людина стає тільки тоді, коли

варіанти відповідей

самостійно та свідомо керує своєю поведінкою


 досягає вісімнадцятирічного віку

 оволодіває певною професією

Запитання 3

Як пов'язані між собою права і обов'язки людини і громадянина?

варіанти відповідей

 обов'язки мають головне значення для забезпечення прав людини й громадянина

вони взаємопов'язані: без обов'язків не можна забезпечити права людини й громадянина

права людини й громадянина важливіші, ніж обов'язки

Запитання 4

Дитина має право на:(3 правильні відповіді)

варіанти відповідей

Життя

Освіту

Гідне відношення

Не виконувати домашнє завдання

Псувати настрій іншим

Запитання 5

Академічна доброчесність це

варіанти відповідей

- це чесність академіків

- це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання

- це дозвіл на списування, використання гдз.

Запитання 6

Виберіть приклади порушення академічної доброчесності (3 варіанта)

варіанти відповідей

Списування

старанне навчання

використання ГДЗ

Обман

написання наукових робіт

Запитання 7

Чи може людина існувати без природи

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 8

Мешканці степів віддавали перевагу розведенню овець, корів, коней.

Так у цих краях люди перейшли до

варіанти відповідей

кочового способу життя.

осілого способу життя.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест