Політика гласності в роки «перебудови» сприяла...
Розташуйте в хронологічній послідовності:
А) Початок кампанії з подолання пияцтва і алкоголізму;
Б) Заснування Українського культурологічного клубу;
В) Вибух на ЧАЕС;
Г) Створення Української Гельсинської спілки
Висвітлення "білих плям в історії" в період перебулови стало можливим завдяки
Неформальні організації - це
Початок страйку на шахті «Ясинуватська-Глибока» в Макіївці
Голова Народного руху України за перебудову
Зображена карикатура акцентує увагу на суперечливих наслідках реалізації
Напис на карикатурі:
«Ринок», «Я довів вас до “ручки” – далі йдіть самі»
Пам’ятником, зображеним на фото, увічнено події, що відбулися в
Які заходи часів "перебудови" негативно вплинули на розвиток економіки СРСР і, відповідно, УРСР?
Що стало наслідком антиалкогольної кампанії, розгорнутої в СРСР у роки «перебудови»?
Якою була позиція тодішнього українського керівництва щодо перебудови?
Що означає дата: 26 квітня 1986р.?
Прочитайте уривок з історичного джерела та виконайте завдання.
«У зараженому радіацією Чорнобилі влаштовували «показушні» весілля, фальшиві гулянки, паради. У дні всенародної жалоби було влаштовано першотравневу демонстрацію на Хрещатику в Києві, де оголені діти, нічого не підозрюючи, танцювали перед трибунами, потішаючи тих, котрі знали – зобов’язані були знати! – весь трагізм ситуації, що склалася...»
Зазначені вище заходи проводилися партійно-державним керівництвом з метою
Позначте, з якою метою в листопаді 1986 р. був прийнятий закон «Про індивідуальну трудову діяльність»:
Про яку організацію йдеться в уривку із джерела?
«…Сам факт проведення з’їзду — серйозна поразка партійного апарату. Тривалий час Україна була республікою застою, і нарешті вона сказала своє вагоме слово. Були враховані помилки інших республік, і ми прийшли до з’їзду без катаклізмів… З’їзд став консолідуючою силою людей різних поколінь, політичних поглядів, багатьох організацій».
З переліченого виберіть ті поняття і терміни, які характеризують рівень життя населення.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома