Узагальнення та контроль знань за темою «Держави Азії, Африки та Латинської Америки: вибір шляхів розвитку»

Додано: 16 квітня 2020
Предмет: Всесвітня історія, 11 клас
Тест виконано: 971 раз
14 запитань
Запитання 1

З 1955 до 2009 р. при владі в Японії майже беззмінно перебувала:

варіанти відповідей

Соціалістична партія Японії (СПЯ);

Демократична партія Японії (ДПЯ);

Ліберально-демократична партія (ЛДП);

Ліберальна партія Японії (ЛПЯ).

Запитання 2

КНР було проголошено:

варіанти відповідей

1947 р.;

1949 р.;

1951 р.;

1957 р.

Запитання 3

Індія була поділена на дві держави у:

варіанти відповідей

1945 р.;

1947 р.;

1949 р.;

1951 р.;

Запитання 4

Принципи, за якими проводилася політика американської окупаційної адміністрації в Японії (три правильних відповіді):

варіанти відповідей

деідеологізація;

демократизація;

деструктуризація;

деколонізація;

демілітарізація; 

демаркація;

декартелізація.

Запитання 5

Перший прем'єр-міністр Індії. Перебував під значним впливом соціалістичних ідей. Домагався розширення державного сектору в промисловості, планового розвитку економіки.

варіанти відповідей

Р. Ганді;

Нарасімха Рао;

Дж. Неру;

М. Ганді.

Запитання 6

Постав події в хронологічній послідовності.

А Справа «Локгід»

Б Аварія на атомній електростанції

В «Економічне диво»  

Г «Лінія Доджа»  

варіанти відповідей

Г, В, А, Б

Г, В, Б, А

В, Г, А, Б

В, Г, Б, А

Запитання 7

Постав події в хронологічній послідовності.

А Курс «чотирьох модернізацій»     

Б «Культурна революція»                 

В «Полювання на мух і тигрів»  

Г Політика «трьох червоних знамен»  

варіанти відповідей

Б, Г, А, В

Г, Б, В, А

Г, Б, А, В

Б, Г, В, А

Запитання 8

Постав імена прем'єр-міністрів Індії в хронологічній послідовності.

А Індіра Ганді

Б Манмоган Сінг

В Раджив Ганді

Г Нарасімха Рао

варіанти відповідей

А, В, Б, Г

В, А, Г, Б

В, А, Б, Г

А, В, Г, Б

Запитання 9

Установи співвідношення між характеристикою історичного діяча та його ім’ям.

1. Перший темношкірий президент Південно-Африканської Республіки (ПАР).

2. Лідер національно-визвольної боротьби в Конго

3. Очільник руху за національне визволення Палестини

4. Президент Єгипту, лауреат Нобелівської премії миру


А Ясір Арафат

Б Нельсон Мандела

В Анвар Садат

Г Патріс Лулумба

варіанти відповідей

1 – В; 2 – Г;  3 – А;  4 – Б 

1 – Б; 2 – Г;  3 – А;  4 – В 

1 – Г; 2 – В;  3 – Б;  4 – А

1 – А; 2 – Г;  3 – Б;  4 – В 

Запитання 10

Установи співвідношення між поняттям та країною, де це явище мало місце.

1. «Аль-Каїда»

2. «Біла» та ісламська революції

3. Інтифада

4. Апартеїд


А Афганістан

В Іран

Г Палестина

Б ПАР

варіанти відповідей

1 – А; 2 – В;  3 – Г;  4 – Б 

1 – Б; 2 – Г;  3 – В;  4 – А 

1 – А; 2 – Г;  3 – В;  4 – Б 

1 – Г; 2 – В;  3 – А;  4 – Б 

Запитання 11

Латиноамериканські країни, які називають «Великою трійкою»:

варіанти відповідей

Венесуела, Колумбія, Перу;

Бразилія, Аргентина, Мексика;

Аргентина, Мексика, Венесуела;

Чилі, Бразилія, Аргентина.

Запитання 12

Держава, яку не можна назвати "азійським драконом (тигром)»?

варіанти відповідей

Республіка Корея;

Японія;

Сінгапур;

Тайвань.

Запитання 13

"Культурна революція" за своєю суттю:

варіанти відповідей

щорічне свткування днів культури братських країн у Китаї;

масовий рух, початий Мао Цзедуном, спрямований проти державних службовців та інтелігенції;

фінансування діячів культури та науки КНР урядом США;

обмін між КНР та Індією діячами культури та містецтва.

Запитання 14

Установи співвідношення між поняттям та його визначенням.

1. Інтифада

2. Аль-Каїда

3. Апартеїд

4. Цзаофані


А Учасники загонів, що створювалися у Китаї для допомоги комуністичному урядові в здійсненні так званої культурної революції у другій половині 60-х років ХХ століття.

Б Арабський бойовий рух, спрямований на захоплення території Палестини.

В Міжнародна терористична суннітська джихадистська організація (Афганістан).

Г Офіційна політика расової дискримінації, сегрегації та гноблення, яку впродовж 1948—1991 рр. проводили правлячі кола Південно-Африканської Республіки проти місцевого чорношкірого населення, а також переселенців з Азії.

варіанти відповідей

1 – В; 2 – Б;  3 – Г;  4 – А

1 – Г; 2 – В;  3 – Б;  4 – А

1 – Б; 2 – Г;  3 – В;  4 – А

1 – Б; 2 – В;  3 – Г;  4 – А

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест