Узагальнення та систематизація вивченого

Додано: 17 березня 2020
Предмет: Українська мова, 5 клас
Тест виконано: 84 рази
6 запитань
Запитання 1

. Фразеологізмами є всі вислови, ОКРІМ

варіанти відповідей

А ніде голці впасти

Б ніде голки взяти

В хоч голки збирай

Г як нитка за голкою

Д нікуди голки ткнути

Запитання 2

 В якому рядку подано антонімічні пари

варіанти відповідей

А білий – чорний, вечір – день, тихий – темний

Б суворий – чарівний, життя – смерть, далекий – близький

В холодний – крижаний, праця – відпочинок, сестра – друг

Г серйозний – жартівливий, іти – стояти, ясно – темно

Д ранок – сутінки, говорити – слухати, вгору – вбік

Запитання 3

1.             Омоніми – це слова, що:

варіанти відповідей

А мають однакове звучання і написання, але різні значення;

Б близькі за значенням, але різні за формою;

В протилежні за значенням;

Г вживають мешканці певного регіону.

Запитання 4

1.             Позначте рядок, у якому вказані слова становлять синонімічний ряд:

варіанти відповідей

А посміхатися, глузувати, кепкувати, зубоскалити;

Б мовити, кричати, мовчати, слухати;

В жоржина, оргонія, горгонія, хризантема;

Г багато, видимо-невидимо, достолиха (розм.) 

Запитання 5

1.             Укажіть рядок, у якому слова в словосполученнях ужиті тільки в прямому значенні:

варіанти відповідей

А ніс корабля, рукав річки, прийшла весна;

Б пшеничне волосся, кришталева вода, солодкий сон;

В прийшла осінь, дивиться сонце, важкий приклад;

Г плаче дитина, залізний цвях, золота сережка.

Запитання 6

1.             Позначте пару слів, що є антонімами: 

варіанти відповідей

А вперед, назад;

Б мужній, сміливий;

В голосити, рюмсати;

Г сервізний, сервісний.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест