Узагальнення вивченого матеріалу за темами: «Одноклітинні твариноподібні організми – мешканці водойм», «Одноклітинні твариноподібні організми – збудники хвороб людини», «Одноклітинні організми, здатні до фотосинтезу».

Додано: 10 листопада 2020
Предмет: Біологія, 6 клас
Тест виконано: 204 рази
20 запитань
Запитання 1

Одноклітинні істоти є цілісними самостійними організмами через те, що: 

варіанти відповідей

вони, як і багатоклітинні, живляться

вони, як і багатоклітинні, дихають

їхнє тіло складається з однієї клітини 

окрема клітина виконує всі функції, притаманні багатоклітинному організму

Запитання 2

Де поширюється амеба протей?

варіанти відповідей

у прісних стоячих водоймах

у солоних водоймах

у повітрі

паразитує у інших організмах

Запитання 3

Вкажіть, які ознаки характерні амебі протей?

варіанти відповідей

форма клітини непостійна

форма клітини постійна

рухається за допомогою несправжніх ніжок

рухається за допомогою численних війок

рухається за допомогою джгутика

неперетравлені рештки їжі виводяться через порошицю

на дні передротової западини міститься клітинний рот

здатність утворювати цисту в разі настання несприятливих умов

Запитання 4

Тип травлення, за якого організм отримує готові органічні речовини:

варіанти відповідей

автотрофний

гетеротрофний

Запитання 5

Вкажіть, які ознаки характерні для інфузорії туфельки?

варіанти відповідей

форма клітини непостійна

форма клітини постійна

рухається за допомогою несправжніх ніжок

рухається за допомогою численних війок

рухається за допомогою джгутика

неперетравлені рештки їжі виводяться через порошицю

на дні передротової западини міститься клітинний рот

здатність утворювати цисту в разі настання несприятливих умов

Запитання 6

Зберігає і передає спадкову інформацію дочірнім клітинам під час поділу інфузорії туфельки:

варіанти відповідей

велике ядро

мале ядро

скоротлива вакуоля

травна вакуоля

Запитання 7

У цитоплазмі клітини інфузорії туфельки міститься:

варіанти відповідей

ядро, травна вакуоля, скоротлива вакуоля

два ядра, травна вакуоля, дві скоротливі вакуолі, порошиця

одне ядро, хлоропласт, скоротлива вакуоля, вічко

Запитання 8

В організмі людини дизентерійна амеба найчастіше паразитує:

варіанти відповідей

у крові

у печінці

у кишечнику

у головному мозку

Запитання 9

Укажіть переносника збудника малярії:

варіанти відповідей

муха цеце

блоха людська

кровосисні комарі

іксодові кліщі

Запитання 10

Із запропонованого переліку організмів виберіть одноклітинні організми, здатні до фотосинтезу:

варіанти відповідей

амеба звичайна, інфузорія туфелька, евглена зелена

дизентерійна амеба, трипаносома, лейшманія

евглена зелена, хламідомонада, хлорела

Запитання 11

Міксотрофний (змішаний) тип живлення характерний для:

варіанти відповідей

амеби протей

евглени зеленої

інфузорії туфельки

малярійного плазмодія

Запитання 12

Збудником сонної хвороби у людини є:

варіанти відповідей

лямблія

лейшманія

трипаносома

амеба дизентерійна

Запитання 13

Рухові реакції організмів на дію чинників, які проявляються за напрямком до джерела подразнення, – це:

варіанти відповідей

таксиси

тропізми

настії

рефлекси

Запитання 14

Одноклітинна тварина, яка живиться на світлі, як рослина, а у темряві, як тварина: 

варіанти відповідей
Запитання 15

Хламідомонада й хлорела на світлі живляться:

варіанти відповідей

автотрофно

гетеротрофно

Запитання 16

Нерухомий спосіб життя веде:

варіанти відповідей

хламідомонада

хлорела

евглена зелена

амеба протей

Запитання 17

Хлорела розмножується за допомогою спор:

варіанти відповідей

рухомих

нерухомих

Запитання 18

"Цвітіння" води може бути спричинене масовим розмноженням:

варіанти відповідей

амеби протей

інфузорії туфельки

хламідомонади

евглени зеленої

Запитання 19

Хламідомонада розмножується за допомогою спор:

варіанти відповідей

рухомих

нерухомих

Запитання 20

Науку, яка розробляє методи застосування організмів та біологічних процесів у промисловості, називають:

варіанти відповідей

екологією

мікологією

фізіологією

біотехнологією

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест